Barracuda Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 (redigerad) Skulle behöva den där chrysler voyern i GTA3! ganska snabbt... För jag hittar inte min CD1 och ska göra en mod. Redigerad 27 februari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Skulle behöva den där chrysler voyern i GTA3! ganska snabbt... För jag hittar inte min CD1 och ska göra en mod. Du menar Blista? Jag har inte GTA 3 installerat, annars skulle jag skickat dig den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 28 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Snälla? Han hade det ju inte installerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 *Chrysler Voyager, som den inte heter i spelet utan Blista precis som Arman sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 1 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Jag menade att han kanske kunde installera det!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Måste man ha ett visst program för att lägga till bilar till gta3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Måste man ha ett visst program för att lägga till bilar till gta3? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=6866 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 2 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Ok, jag kollade på min xbox och ,ja, det var Blista, skulle nån snäll lite själ kunna lägga upp blista.dff och .txd åt mig i en .zip fil!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 11 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Snällllllllla!? om ni inte vet hur man gör så är det bara att fråga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 10 dagar sedan senaste inlägg..behövs filerna fortfarande? Här är de iallafall.blista_txd__dff.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts