klas_knas Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Kan någon skicka mig savegame där man just har kommit till andra ön och dödat Salvatore.. Var på uppdraget där man ska sno bilar åt Kenji (Grand Theft Auto) när jag blev tvungen att ominstallera spelet oddball_bfman@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Save-filerna försvinner inte när man avinstallerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Save-filerna försvinner inte när man avinstallerar. Nä dom försvinner inte om man installerar om. Kanske om man avinstallerar först men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
klas_knas Skrivet 27 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Nä dom försvinner inte om man installerar om. Kanske om man avinstallerar först men.. ooh va trög jag e upptäckte jag nu :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 hallå hallå hallå... ? E det inte Luigi man dödar när man kommit till andra ön..? Såg ut som han.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 hallå hallå hallå... ? E det inte Luigi man dödar när man kommit till andra ön..? Såg ut som han.. Nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts