Arman Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Går det på något sätt att lägga till en ny kamera vinkel? Man kan väl ersätta en med Top Down View? PS: Varför finns inte Top Down View med längre...? Alla GTA-spel måste väl ha en kameravinkel uppifrån, annars blir det inget GTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 (redigerad) det finns redan en att ladda ner på www.gta3.net / www.gtavc.net gtavc_topdown.zip Redigerad 26 februari, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Jag vet att det finns en som heter Top Down View redan... men med den kan man bara använda en vinkel (Top Down). Man vill ju kunna se rakt fram också ibland...! PS: Som GTA3 alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Det går ändå tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Det går ändå tror jag. Är det något som kan sånt då...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts