Tigern Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Jag undrar när jag kommer till uppdragsgivaren Robina...? Han som man gör stuntboat challenge för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 När du klarat alla Avery Carringtons uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 27 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 När du klarat alla Avery Carringtons uppdrag. hehe, det var nästan det jag anade. Nä jag har inte gjort alla hans uppdrag än :"> ... hehe, jag klarar inte "Demolition Man". Men jag får väl ta tag i saken nu då! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Nemas problemas... Klarar du det inte (vilket jag tror att du gör), skicka din sparfil till mig så fixar jag det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts