samool Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 (redigerad) Att ge pengar till en luffare är ofta inte välgörenhet eftersom pengarna ofta går till narkotika och alkohol. Så ser jag på det även om jag ofta ger pengar till uteliggare Arvid: Det kallar jag inte heller välgörenhet, man kan ju få hål i tänderna Redigerad 27 februari, 2004 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 haah L0L jag gav en cigg till en kille som spelade trummor i tuben en gong han blev skitglaa ps: jag kan inte skriva aao for ja e utomlands Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 (redigerad) i thailand gav jag 50 bath till nån tiggande käring,då hon hoppade fram till mina knän och började pladdra på då jag blev pissrädd och sprang därifrån :"> Redigerad 27 februari, 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 i thailand gav jag 50 bath till nån tiggande käring,då hon hoppade fram till mina knän och började pladdra på då jag blev pissrädd och sprang därifrån :"> lol, det är väl typ en tia?, fast det kan man nog få mycker för i thailand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 lol, det är väl typ en tia?, fast det kan man nog få mycker för i thailand! 50.00 THB Thailand Baht = 9.51773 SEK Sweden Kronor . Annars så brukar det inte bli så mycket välgörenhet . Brukar bara bli i skolan med skoljoggen och allt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Man får typ en bil för dom pengarna i Thailand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Jag gav luffar leffe en 50 lapp han har det lite svårt med spriten.. Så att han kan dricka ännu mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Så att han kan dricka ännu mer? Ja det är välgörenhet för han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Jag matade ankor. En anka tog en bröd-bit sen va den rädd så den krockade med en annan anka så att det sa PLUPP!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Jag hade kunnat tänka mig att skänka bort pengar till de behövande, när jag blir lite äldre kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Det enda jag gett bort till "välgörenhet" var en Mcdonalds leksak till en gatumusikant. Ockå ger vi dom klädder som blivit för små till UFF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Det enda jag gett bort till "välgörenhet" var en Mcdonalds leksak till en gatumusikant. Ockå ger vi dom klädder som blivit för små till UFF UFF är ju världens skurkföretag, dom säljer kläder och pengarna går till cheferna... Dom har också blivit av med deras speciella bankkonto(om man e typ hjälpföretag får man ju nåt speciellt nummer) och flera kommuner har ju tagit bort deras insamlingsgrejer för att dom är ett skurkföretag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 29 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Jag matade ankor. En anka tog en bröd-bit sen va den rädd så den krockade med en annan anka så att det sa PLUPP!!! Häftigt! jag blev en gång biten av en anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Idag slängde jag 1kr till en snubbe som satt och sjöng någon konstig låt utanför bibblan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Ute på stan i göteborg så finns det en ung kille (går väl i mellanstadiet) som går runt och sjunger (skriker) medan han spelar på sin plast gitarr. Han tjänar skitmycket med pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 (redigerad) Ute på stan i göteborg så finns det en ung kille (går väl i mellanstadiet) som går runt och sjunger (skriker) medan han spelar på sin plast gitarr. Han tjänar skitmycket med pengar. LOL!!!!!!!!! Jag rockar på att spela munjiga,ska kanske utveckla min talang och spela på konsert!!!!!! jag kanske blir bättre än mozart!!!!!! on-topic:plast gitarr?? och en plast gitarr är en...?? Redigerad 1 mars, 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 on-topic:plast gitarr?? och en plast gitarr är en...?? Vilket ord är det du inte förstår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Vilket ord är det du inte förstår? båda två!!!!!!!!!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 båda två!!!!!!!!!!11 en gittar gjord av plast. gitarr=ett instrument plast=ett ämne som många föremål är gjorde av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 en gittar gjord av plast. gitarr=ett instrument plast=ett ämne som många föremål är gjorde av. !!!!!!!!!! strunt samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts