DanjO Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Skulle du kunna tänka dig att göra något för Välgörenheten? Jag ska göra Något i framtiden för Välgörenheten! Eller Är det bara du som räknas? Skulle bli J*vligt glad om så många så möjligt svarade . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Jag brukar lägga småpengar och tjugolappar i såna där cancerburkar på ICA affärerna när jag får tillbaka om jag köpt nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 26 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 (redigerad) idag gav jag en Lodis en femma Enda jag hade på mejj Redigerad 26 februari, 2004 av DanjO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Eum ja jag brukar ge lite till välgörenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Jag gav luffar leffe en 50 lapp han har det lite svårt med spriten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Om jag hade mycket pengar så skulle jag väl gjort det...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord of Slaanesh Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Brukar lägga småpengar i såna där burkar som tillhör Världens Barn. Fast jag brukar bara lägga i nån krona då och då för jag har inte så bra ekonomi (600 kr / månad). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 26 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Alltså det ända jag är lite rädd för att när man Ger pengar att dom inte går till mat utan till droger . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Alltså det ända jag är lite rädd för att när man Ger pengar att dom inte går till mat utan till droger . Ja det skulle nog kännas lite osäkert om man gav pengar till uteliggare. Fast det finns inte så många såna här i Umeå. Så jag vet int ehehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 26 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Jag skulle kunna tänka mig sen när jag jobbar att jag skulle kunna annordna såna här "Gratis Mat!" på torg några gånger, så är man säker att det man sjänker Verkligen går till något vettigt. Dom sitter kanske där och säger "ge en hemlös en slant för att köpa mat" Men maten är knark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Jag brukar lägga några kronor i insamlingsbössor som står vid kassorna i livsmedelsbutiker ibland. En gång skänte jag 1 krona till en snubbe från frälsningsarmen och som tack fick jag en totalt ointressant tidning som jag slängde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Ja det skulle nog kännas lite osäkert om man gav pengar till uteliggare. Fast det finns inte så många såna här i Umeå. Så jag vet int ehehe. Luffar leffe gick in på systemet för mina pengar.. men det kom han inte långt med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 27 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Vem är Luffar-leffe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Jag ger pengar ifall jag har lite extra på fickan till olika organisationer, men jag hatar folk på tinnelbanan som komerm med fräglade lappar som det står t.ex. "Min far dog under revolutionen och jag kan itne försörja mina bröder": på. Dem tycker jag borde skaffa sig ett jobb, och inte tigga för att leva. Sen tycker jag man ska sänka socialbidragen något rejält, för att få mer folk att tjäna sitt levebröd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Vem är Luffar-leffe? En lokal luffare i stan här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Välgören het är väl inte bara att ge pengar heller? Istället för att ge dom pengar kan man ju ge dom en macka eller nåt!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Välgören het är väl inte bara att ge pengar heller? Istället för att ge dom pengar kan man ju ge dom en macka eller nåt!? Hahahaha "välgören het" hohoho ursäkta men det lät riktigt roligt men typ, det borde ju faktiskt vara så (Alltså att välgörenhet är att man ger bort mat och sånt också.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Välgören het är väl inte bara att ge pengar heller? Istället för att ge dom pengar kan man ju ge dom en macka eller nåt!? En gång såg jag en kille som gav en Daim till en gatumusikant i tunnelbanan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Hahahaha "välgören het" hohoho ursäkta men det lät riktigt roligt skrev lite snabbt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 27 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Jag Öppnade Tråden för "Välgörenhet" Jag sa inte att man skulle berätta när du gav bort pengar till nån Men Berätta gärna endå det är lika mcyke välgörenhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts