grand_theft_auto_3 Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 (redigerad) http://tobiasnnn.tripod.com/4x4/ Redigerad 26 februari, 2004 av grand_theft_auto_3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
0011 Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 lite fel forum kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grand_theft_auto_3 Skrivet 26 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 lite fel forum kanske? kanske... men det är i alla fall en snygg hemsida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 men det är i alla fall en snygg hemsida! nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grand_theft_auto_3 Skrivet 26 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 jag tycker det i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
0011 Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 kanske... men det är i alla fall en snygg hemsida! haha nä den suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grand_theft_auto_3 Skrivet 26 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 den är ju jätte bra! med bilder på alla banor och bilar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 den är ju jätte bra! med bilder på alla banor och bilar... Den behöver kanske lite mer innehåll, men jobba på så blir den säkert bra till slut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grand_theft_auto_3 Skrivet 26 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 det där är inte min sida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 "); //--> 468 ) sWidth= parseInt(sWidth/2) - 234; else sWidth= 0; sX(adRef, sWidth); sY(adRef, sHeight); sE(adRef); } window.onload = function () { showAd('FooterAd_9506'); setKeywordCookie(); buildExitHandler(); } if(!displayAd()) document.write("-" + "->"); function setKeywordCookie() { var expdate = new Date (); expdate.setTime (expdate.getTime() + (24 * 60 * 60 * 1000)); var keyword = '(none)'; if( keyword == "(none)") { keyword = ''; } var reg = new RegExp("http://([\\w\\.\\-]*\\.)?(tripod|angelfire|lycos).com/"); if ( ! reg.test( document.referrer ) ){ SetCookie("Keyword", keyword, '', "/", ".tripod.com"); } } function buildExitHandler () { if (document.getElementsByTagName) { var arrAnchor = document.getElementsByTagName('A'); for (i=0;i < arrAnchor.length;i++){ if (arrAnchor.getAttribute) { if ( ! arrAnchor.onclick ) { arrAnchor.onclick = function () { exitPage(this); }; } } } } } function exitPage(a) { var reg = new RegExp("^http://([\\w\\.\\-]*\\.)?(tripod|angelfire|lycos).com/"); if ( reg.test( a.href ) ){ return true; } var windowLocation = "/bin/exit/exit_page"; var expdate = new Date (); expdate.setTime (expdate.getTime() + (24 * 60 * 60 * 1000)); var visited = GetCookie("ExitPage"); var keyword = GetCookie("Keyword"); if ( ! visited ){ w = window.open('', "tr_exit", 'height=700,width=780,scrollbars=yes,resizable=yes' + 'toolbar=no,directories=no,status=no,menubar=no' ); w.location = windowLocation + "?q=" + keyword; SetCookie( "ExitPage", "viewed", expdate, "/", ".tripod.com"); } } function SetCookie (name,value,expires,path,domain,secure){ document.cookie = name + "=" + escape (value) + ((expires) ? "; expires=" + expires.toGMTString() : "") + ((path) ? "; path=" + path : "") + ((domain) ? "; domain=" + domain : "") + ((secure) ? "; secure" : ""); } function getCookieVal (offset){ var endstr = document.cookie.indexOf (";", offset); if (endstr == -1) endstr = document.cookie.length; return unescape(document.cookie.substring(offset, endstr)); } function GetCookie (name){ var arg = name + "="; var alen = arg.length; var clen = document.cookie.length; if( (document.cookie == null) || (document.cookie.length == null)){ return null; } var i = 0; while (i < clen){ var j = i + alen; if (document.cookie.substring(i, j) == arg) return getCookieVal (j); i = document.cookie.indexOf(" ", i) + 1; if (i == 0) break; } return null; } //--> trevlig bakgrund iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grand_theft_auto_3 Skrivet 26 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Nu tog du Tobias Nilssons kod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Den sidan var dålig om jag ska vara ärlig! Om jag inte ska vara ärlig så är den snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grand_theft_auto_3 Skrivet 26 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 och det tycker jag att du ska be om ursäkt för! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 <META NAME="generator" CONTENT="Webbstudio 1.0 för Windows"> <META NAME="creation-date" CONTENT="Thu 26 Feb 2004 kl 07.50.27 GMT"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 RIktigt ful, om jag ska vara ärlig Dessutom innehåller den hyffsat många javascripts, varav flera som inte ens fungerar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 (redigerad) och det tycker jag att du ska be om ursäkt för! Den var ju inte speciellt snygg. Alla tycker olika så varför ska jag be om ursäkt? Säkert du som gör den där och gta sidan. För varför annars ska jag be om ursäkt om han inte kan läsa det Redigerad 26 februari, 2004 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 nja vad ska man säga Inte så fin, men jag vill inte vara dum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Nah, ärligt talat så tycker jag den s*g, Ingen fakta eller nånting bara två bilder på ett par bilar och några bilder på ett antal banor... men jobba på lite med designen och sånt så blir det säkert bra och glöm INTE att lägga in fakta, om man inte kollar på bannern så skulle man ju inte ens veta vilket spel det handlade om eller om det ens handlade om ett spel överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 det där är inte min sida... asså.. (detta är bara vad jag tänker) jag tror du har gjort den sidan, samt gtasajten2 och TobiasNilsson.net.. varför tipsar du annars om en massa sidor som, nån du antagligen inte känner, har gjort? sorry om jag har fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 haha jag kan göra en finnare hemsida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts