johan_90 Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Finns det en monstertruck i hamnen..?? Och när kommer den dit..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Nej, men när du har klarat den tredje listan vid Sunshine Autos kommer det stå en terrängbil som heter Sandking på andra våningen som många kallar för monstertruck fast det inte är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontasa 88 Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Jag har inte sett en skymt av en monster truck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Jag har inte sett en skymt av en monster truck! Det är bara för att du inte har gjort uppdragen på Sunshine Autos... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Det är bara för att du inte har gjort uppdragen på Sunshine Autos... Nej för att det inte finns en monstertruck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Det finns ingen monstertrack på vice city............... det e en SANDKING som man får när man har gjort 3:e listan på Sunshineautos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 ska ska väl finnas en monstertruck i san andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Nej för att det inte finns en monstertruck. åhh herregud vad du är dum! jag antog ju att han inte visste att det var Sandking som han egentligen menade... Varför är du alltid så himmla sur och negativ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 åhh herregud vad du är dum! jag antog ju att han inte visste att det var Sandking som han egentligen menade... Varför är du alltid så himmla sur och negativ? Hur kan du vara så säker på det? Jag är inte sur och negativ, stör mig bara på såna puckon som dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johan_90 Skrivet 29 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Vem stör du dig på...??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Vem stör du dig på...??? Vem tror du jag menar när jag quotar en viss person? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Hur kan du vara så säker på det? Jag är inte sur och negativ, stör mig bara på såna puckon som dig. så du tycker att alla på detta forumet är puckon då? Då är du fan ett pucko själv om du skriver med en massa puckon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 så du tycker att alla på detta forumet är puckon då? Då är du fan ett pucko själv om du skriver med en massa puckon... Nej jag tcyker att du är ett pucko inte alla, sa jag det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 så ja nu behöver ni inte bråka mer fortsätt me topicen istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johan_90 Skrivet 29 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Mmm ok...men pekar du ut en viss person eller..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Mmm ok...men pekar du ut en viss person eller..?? Du är riktigt klipsk du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 GTA3 Freak och Tigern är drycker lol . Men iaf , det finnns väl en monstertruck i GTA1:SA ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 GTA3 Freak och Tigern är drycker lol . Men iaf , det finnns väl en monstertruck i GTA1:SA ? Ja, fast den heter Monsterbug. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johan_90 Skrivet 1 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Mmm vist e jag....!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Nej jag tcyker att du är ett pucko inte alla, sa jag det eller? Nä, men du sa ju att du är bara otrevlig mot såna puckon, och du är ju otrevlig mot alla på forumet känns det som, så därför måste ju alla vara puckon.. Eller? Skit samma nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts