minigun Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 En helt vanlig dag när jag var ute och flög med pansarvagnen över stadiumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 konsigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Har du moddat för att få det så där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Sådär! mitt nygjorda skins första screen! dödade en kärring där med shotgun , Jag har oxo en bild när en bil och en båt buggade sig, jag körde ner en cheeta i baksidan av en reefer (båt) i flaket alltså¨..då började bilen hoppa + att båten ställde sig rakt upp i luften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 En helt vanlig dag när jag var ute och flög med pansarvagnen över stadiumet. vad händer om man landar på stadion?? När ag var ute o flög och var högt uppe i luften åkte jag rakt igenom alla byggnade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Sådär! mitt nygjorda skins första screen! dödade en kärring där med shotgun , Jag har oxo en bild när en bil och en båt buggade sig, jag körde ner en cheeta i baksidan av en reefer (båt) i flaket alltså¨..då började bilen hoppa + att båten ställde sig rakt upp i luften öhm? kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 öhm? kul? vadå dryg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 dryg?? kul skrev han ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 hehe, läste du fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Men det är ett talesätt "Vadå dryg?" är ett talesätt, inte nån fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 (redigerad) Men det är ett talesätt "Vadå dryg?" är ett talesätt, inte nån fråga äntligen nån som fattar.....Jag menade ju att vigge va dryg... ON-TOPIC NU Redigerad 18 mars, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 snyggt skin Xemtoth! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 1. Vad föreställer skinnet? En svart jacka? *klapp klapp* 2. Vad är så roligt eller annorlunde med bilden? minigun's bild gav mig tillbakablickar då man flög med pansarvagnen - och störtade i marken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 1. Vad föreställer skinnet? En svart jacka? *klapp klapp* 2. Vad är så roligt eller annorlunde med bilden? minigun's bild gav mig tillbakablickar då man flög med pansarvagnen - och störtade i marken. Du ska alltid sabba, föresten är den en röd jacka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 (redigerad) Du ska alltid sabba, föresten är den en röd jacka... Sabba? Har jag sabbat för dig med kommentaren? EDIT: Oj, den var röd, såg det nu. Redigerad 19 mars, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
klas_knas Skrivet 20 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Marcos Bistro: Eat till you Explode! (Lips Forelli tar det bokstavligt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Marcos Bistro: Eat till you Explode! (Lips Forelli tar det bokstavligt) Det vet väl alla. Ett humorinslag från R*. PS. Stäng av "Trails" i Options -> DisplayOptions Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts