DanjO Skrivet 26 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 kan inte någz0n modz0r kommaz0rz ochz0rs låza denna topicz0r?? Snälla snälla kan du skriva vanligt? Man ser knapp vad det står Snällz0r? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 kan inte någz0n modz0r kommaz0rz ochz0rs låza denna topicz0r?? Men snälla sluta snacka så där ... det är bara fånigt, och varför ska tråden låsas? Vi har ju inte gjort nåt olagligt enligt gtasajten. Om så så skriv vilken regel vi brytit mot!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 detta är bättre http://razor86.dk/Flash/Pingwin.html Haha! Mycket, mycket, mycket, mycket bättre!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 YEEEEEEEEEY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 (redigerad) Slog dig! BTW, bäst hitills... Redigerad 26 februari, 2004 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 (redigerad) bha... fan va långt.. jag har bara kommit till 1050.. :/ Redigerad 26 februari, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 26 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 (redigerad) 1015,8 är mitt Redigerad 26 februari, 2004 av DanjO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 kan ni inte klippa ut rutan istället för att visa hela monitorn, lite onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 (redigerad) kan ni inte klippa ut rutan istället för att visa hela monitorn, lite onödigt Gör det nästa gång då... :"> Redigerad 27 februari, 2004 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Här är mitt som jag har gjort själv... Inte så bra på att animera men att ActionScripta är jag bra på! http://user.tninet.se/~ejz562b/html/body_stick.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 (redigerad) Man kan ju inte döda med pistolen, men det är en bra början Redigerad 27 februari, 2004 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 (redigerad) man kan inte vända sig om och skjute,men även det är en bra början man kan krypa på väggarna,coolt Redigerad 27 februari, 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 (redigerad) I nästa version kan man slå och sparka. Har gjort det nu, ska nog publishera. Och inte nog med det! Man kan skriva in sitt namn över streckgubbens huvud så att man känner igen sig! Här kommer alla controls: Upp-Ner-Höger-Vänster-pilar = Gå/springa H = Sparka G = Slå X = Röka Z = Håna () P = Stöna () EDIT: Publisherat, klart att spela. Redigerad 27 februari, 2004 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 yeay! 1130,2m!!! woohoo!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 om de dära spelet jojje berätta om vad ska man göra försöker sparka å så på dom men går inte! vad ska man göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 många buggar på spelet jojje, men det är en bra början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Jag har gjort ett Demo på ett skjutarspel, den där "Bad Guys Killed" grejen funkar ej i Area 2... http://user.tninet.se/~ejz562b/html/body_shooter_demo.html Den har Tutorial också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 28 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Det var kul! bara en sak: Jobba lite på siktet det ser ut som en plastpåse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 DanjO: Jo jag vet. Ska fixa den sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 haha! 1263,4 meter på "pingvin spelet" ! (den blodiga versionen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts