mr_tobbe Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Jag testade att intstallera CoD igen, för att testa om 3Danalyze skulle kunna förbättra prestandan. ( jag kunde köra i 800x600 ) Jag installerar CoD och installerar 3Danalyze. Går in i 3Danalyze väljer "Call of Duty singleplayer" och markerar "foce SW TnL" i 3Danalyze, och trycker på run. nu kommer det upp ett felmeddelande om....hmmm....tror det var typ openGL eller direct3D. På skrivbordet har dom här filerna lagts till: När jag går in i "dxdiag" så står det så här: Om jag försöker starta CoD så står det så här: Så jag vet inte vad som hänt. 3Danalyze är ju inget skitprogram för det har ju Hultan rekommenderat. Jag har inte testat nåt annat spel, så jag vet inte om det bara är CoD som inte funkar PS: Spelet är n*dladdat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 PS: Spelet är n*dladdat Spel har en tendens att inte funka om man laddar ner dom... så köp skiten istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 (redigerad) Spel har en tendens att inte funka om man laddar ner dom... så köp skiten istället. Det har funkat förut. Då borde det funka nu. Jag testade om det funka innan jag försökte med 3Danalyze. Och det funka Redigerad 25 februari, 2004 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Det har funkat förut. Då borde det funka nu. Jag testade om det funka innan jag försökte med 3Danalyze. Och det funka Men vad mysigt. Köp spelet då så kanske det funkar nu också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Hultenius/Blaque/Arvid/KalleR/Stell_Hell/Funnylin: *CLOSED* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 asså, kan du bara inte låta dem skriva det isf du blir jobbi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 asså, kan du bara inte låta dem skriva det isf du blir jobbi Åh nej, blir jag jobbi?! Så, hemskt, vad blir jag imorgon då patetis eller kanske irriterrand? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts