Barracuda Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Altså, jag ska fatta mig kort, jag är 100 % säker på att jag skrev ett inlägg i v-snack i skolan idag men nu finns det inte där!? har jag blivit senil eller är det nåt problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Ibland händer det att ett inlägg inte kommer upp direkt efter att man postat, vad det beror på har jag ingen aning om. Ditt inlägg dyker nog upp så småningom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 24 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 på sex timmar!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Posta inlägget en gång till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 25 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Ok, men det var en sak till: I min tråd "Spela in" så såg jag att det var nån som hade svarat att man skulle andvända nåt program inn virtualDub. borta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 (redigerad) Samma sak har hänt mig! Jag postade i polishistorier nån gång men det försvann. ps: Om det var det du skrev om att dina kompisar va på motormässan så vart det deletat, samma med vissa andra. Redigerad 25 februari, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Då har jag svaret på mina "försvunna" post tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Mm, "försvunna" inlägg i Vardagssnack är i 99% av fallen borttagna. Det var en tre-fyra inlägg som handlade om nån motormässa, där inläggen bara bestod av en fråga/svar. Inget vi vill se i Vardagssnack med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 27 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 opss... :"> men det med "spela in" då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 opss...:"> men det med "spela in" då? Kan ju vart samma sak där, inlägget kanske ansågs vara för spammigt... Eller så kanske Hultan råkade leka lite med databasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 ibland så försvinner ens kommentarer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 ibland så försvinner ens kommentarer! Ja dom blir borttagna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 28 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Lite irriterande att skriva allt igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Om vi tar bort ett inlägg betyder det att vi klassar det som spam, allmänt onödigt, mot reglerna, eller något annat. Att vi tar bort ett inlägg betyder alltså att vi inte vill ha det inlägget i forumetd Det är då inte meningen att ni ska skriva det igen, Barracuda, då försvinner ju hela meningen med borttagandet... :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts