bf_ves Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Vad fasen menas med hydralik på bilarna. Det står att om man chussar 100 pers på taxi så får man hydralik på bilarna. Vad menas? För att klara det till 100 % måste man göra det då eller? Hittils har jag chussat 77. Miami ??fårgetecken?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Vad fasen menas med hydralik på bilarna. Det står att om man chussar 100 pers på taxi så får man hydralik på bilarna. Vad menas? För att klara det till 100 % måste man göra det då eller? Hittils har jag chussat 77. Miami ??fårgetecken?? För det första. Ta inte så långa avstånd mellan dina texter. Svårt att skriva ihop? I alla fall. Ja, för att få 100 % så måste du skjutsa 100 pers i taxi. När du gjort det så finns det ett speciellt hopp för alla taxi-bilar. Notera bara taxi-bilar. tryck på tut-knappen(default shift) så hoppar din taxi-bilen upp i luften oavsett om du står stilla eller kör. Testa själv så märker du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Hydraulik = Kraft som överförs från en punkt till en annan med hjälp av opressbar vätska, oftast nån slags olja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 bf_ves: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?act=UserCP&CODE=22 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 jag har också undrat det ett tag nu, men nu har jag fått svaret! Var kan man se hur många man ha sjussat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 jag har också undrat det ett tag nu, men nu har jag fått svaret! Var kan man se hur många man ha sjussat? Crime stats tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bf_ves Skrivet 29 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 jag har också undrat det ett tag nu, men nu har jag fått svaret! Var kan man se hur många man ha sjussat? Du kollar bara på stats så står det Passengers dropped off. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bf_ves Skrivet 29 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 För det första. Ta inte så långa avstånd mellan dina texter. Svårt att skriva ihop? I alla fall. Ja, för att få 100 % så måste du skjutsa 100 pers i taxi. När du gjort det så finns det ett speciellt hopp för alla taxi-bilar. Notera bara taxi-bilar. tryck på tut-knappen(default shift) så hoppar din taxi-bilen upp i luften oavsett om du står stilla eller kör. Testa själv så märker du. Okej men hoppar den som en voodo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Okej men hoppar den som en voodo? Nej den flyger typ 2 meter upp i luften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bf_ves Skrivet 29 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Nej den flyger typ 2 meter upp i luften. okej då vet jag det. jag har chussat 100 stycken och taxibilarna hoppade högt. Tack alla som har skrivit här. Nu kan vi lägga ner denna topicen. Hejdå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Hydraulik = Kraft som överförs från en punkt till en annan med hjälp av opressbar vätska, oftast nån slags olja. Hydralolja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts