DanjO Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 (redigerad) Alltså jag öppnade en topic om Cz för att det skulle bli lite svårt att dra igång ett snack om Cz i Counter-strike Topicen. Iaf, jag har klarat single player och jag kan säga att det är riktigt kul och verkligen värt att spela! Man börjar att ens helikopter Kraschar någonstanns i Afrika efter ha blivit nersjuten, där efter kommer Många Många härliga och roliga uppdrag!! det roligaste är när man går in hos en Knarklangares hus och låtsas vara springpojk. Fråga gärna om hjälp om du har fastnat ! "Happy Hunting" Redigerad 24 februari, 2004 av DanjO Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Alltså jag öppnade en topic om Cz för att det skulle bli lite svårt att dra igång ett snack om Cz i Counter-strike Topicen. Iaf, jag har klarat single player och jag kan säga att det är riktigt kul och verkligen värt att spela! Fråga gärna om hjälp om du har fastnat ! "Happy Hunting" Jag tror det räcker men en CS topic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 24 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Jag vet men det blir lite jobbig att hänga med när ngn börjar snacka om 1.5 och 1.6 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Jag vet men det blir lite jobbig att hänga med när ngn börjar snacka om 1.5 och 1.6 Det tror jag man får låta moderator avgöra! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 OJ då! Har CZ't kommit ut nu? Eller har du ****** *** det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Vart ska man sen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Har CS:CZ släppts? tror jag ska inskaffa det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 24 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Vad heter Uppdraget? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 24 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 (redigerad) Du ska Dit .så tror jag att ngn fiende öppnar en dörr som tidigare var låst och kommer ut Redigerad 24 februari, 2004 av DanjO Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 NEJ! CZ har inte släppts än, och i detta forum har vi inga sånna här diskusioner om spel som inte nått butiken än Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts