Sylt-Tomten Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Såg just att gamespot lagt in ett releasedatum för nästa gta... http://www.gamespot.com/ps2/adventure/gta4...tml?tag=mp_2to9 10/15/2004 Eftersom gamespot är en amerikanisher sida så stämmer väl inte releasedatumet inte riktigt in på det svenska, men man får iallafall ett hum om när det kan komma ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Hur vet du att dom inte har fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Gamespot har haft datumet uppe i flera veckor nu. Det stämmer inte, det är bara baserat på en gissning. Dålig stil av Gamespot helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 24 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Okey, har inte hållit så stor koll på sistone, så såg det först idag... Men man kan ju alltid hoppas på en oktoberrelease Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Om det skulle vara sant så kommer den ju ut två dagar före min födelsedag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Och tre dagar före min polares och min morfars födelsedag! Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Och runt 1 månad och 4 dagar innan min födelsedag? Onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 shit... när e egentligen den 10/15 -2004?? trodde bara att det fanns 12 månader! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 shit... när e egentligen den 10/15 -2004?? trodde bara att det fanns 12 månader! Månad/dag/år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 2 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Gamespot hade inte så fel ändå De har nog sina källor på insidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts