Copstar Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 (redigerad) Kan nån hjälpa mig att beskära de här bilderna jag har testat men det går inte bra :'( ni kan också ta bort alla onödiga siffror Redigerad 24 februari, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
klas_knas Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 jag har börjat ta bort nummer nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 24 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 (redigerad) tack kan du dela och centrera bilderna? Redigerad 24 februari, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 26 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 kan nån hjälpa mig nån som jobbar lite fortare för jag vill börja modelera nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Gör det själv om du är så otacksam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 kan nån hjälpa mig nån som jobbar lite fortare för jag vill börja modelera nu Va inte otrevlig, på det sättet får du inga vänner här på GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Och varför uploadar du två bilder? Var det verkligen nödvändigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 tycker folk börjar blir väldigt uppkäftiga och tror att dom kan allt.. Ni får lära er som alla andra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Presic... men jag ska nog inte säga nått för innan jag blev banned så var jag också ganska uppkäftig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 26 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 (redigerad) fårlåt :"> jag ska tänka mig för nästa gång :"> och nu såg ja att klas_knas började me en 70's mod och kanske inte hade tid så därför frågade ja nån annan för jag vill faktiskt börja :'( Redigerad 26 februari, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts