wunderbaren Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 (redigerad) Är det bara jag som tycker att det skit svårt att köra helikopter? Nån som har några tips? Fattar inte riktigt hur man kör framåt.. Redigerad 23 februari, 2004 av wunderbaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Helikoptrarnas styrning kunde ha varit bättre men man vänjer sig när man har spelat ett tag. För att flyga framåt måste du "dutta" med knappen som får helikoptern att luta framåt (num 9) samtidigt som du håller in knappen som du lyfter med (uppåt-pil). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Tycker att det är skitlätt... leksakshelikoptern är ett undantag dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Med Microsoft SideWinder funkar det sk*tbra...! Snabbknapparna passar verkligen till VC...! Kostar inte så mycket heller... 200kr! Med en joystick kan du också reglera din "svängstyrka", det menar jag med att du kan svänga litegrann utan att svänga totalt som man gör med vänsterpilen och högerpilen...! Men om du inte vill köpa någon joystick så är det bara att träna...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Är det bara jag som tycker att det skit svårt att köra helikopter? ja det är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 (redigerad) Med Microsoft SideWinder funkar det sk*tbra...! Snabbknapparna passar verkligen till VC...! Kostar inte så mycket heller... 200kr! Med en joystick kan du också reglera din "svängstyrka", det menar jag med att du kan svänga litegrann utan att svänga totalt som man gör med vänsterpilen och högerpilen...! Men om du inte vill köpa någon joystick så är det bara att träna...! sväng med 1 och 2, mycket lättare än med piltangenterna.. Redigerad 24 februari, 2004 av _thule_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Jag styr: Upp: W Ner: S Vänster: Q Höger: E Framåt: NUMPAD 9 (Man måste trycka W för att inte åk aner i marken, hitta en balans) Bakåt: NUMPAD 6 så vill jag fråga hur det kunde gjorts bättre... att styra en helikopter behöver minst så många knappar och hur hela koptern flyger är väl så simpelt som det kan vara släppar man alla knappar så svänger dne ju t om upp normalt igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts