saffecool Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Finns det nåt bar program så man kan ha en ftp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Jag använder FTP Commander och är mycket nöjd med det. Tyvärr kommer jag inte ihåg var jag laddade ner programmet men sök på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 (redigerad) bulletproof ftp är ett väldigt enkelt och smidigt program Redigerad 23 februari, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 @ arvid: Det går att få tag på Download.com Bra ftp program: CUTEftp, använder det nu.. fast PRO.. mycket snyggt och smidigt! Rekommenderas starkt Bulletproof ftp, bra.. mkt bra server program också.. rekommenderas starkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Om du vill ha server skall du använda Bulletproof om du bara vill ha ett ftp-program är FlashFXP att rekommendera.. stabilt och enkelt =o) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 som FTP-klient kör jag FlashFXP, kör ingen server just nu, men Bulletproofs är bra enligt mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 (redigerad) enligt frågan verkar det ju som om han vill sätta upp en egen ftp, altså inte flashfxp, cuteFTP mf skaffa bulletpoof! Redigerad 23 februari, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Eller cerebus FTP, mycket simplare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Eller cerebus FTP, mycket simplare Simplare --> Enklare *UPDATED* PS: Jag har hört talas om CuteFTP...! Men vet inte om det är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Alltså jag bara undrar är inte FTP och flashFXP ner laddnings progg alltså warez!?!? För min syrra ANVÄNDE FTP och då laddar man ju ner från nån annans data för att man typ kopplat upp sej mot deras server! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 FTP är samma sak som http i princip. Man kan lägga ut warez där men man måste inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Alltså jag bara undrar är inte FTP och flashFXP ner laddnings progg alltså warez!?!? För min syrra ANVÄNDE FTP och då laddar man ju ner från nån annans data för att man typ kopplat upp sej mot deras server! HAHA veckans lol på den!!! Arman: CuteFTP är fortfarande en klient för att ladda upp/ner saker på sin eller nån annans FTP. Han fårgade efter ett program för att sätta upp en egen ftp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Alltså jag bara undrar är inte FTP och flashFXP ner laddnings progg alltså warez!?!? För min syrra ANVÄNDE FTP och då laddar man ju ner från nån annans data för att man typ kopplat upp sej mot deras server! Jag diggar dina kunskaper om datorer! FTP program och warez är ganska långt från varandra Smart också att säga att din syrra tankar warez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Men jag har ännu inte sagt att jag bor i på Stockholms gatan 5 i GBG och att det är uppgång 2 och att mitt namn e Orvar Karlson! LoL Nä, men kolla här det är ju typ så ju! Det är nåt som påminer om ordet FTP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 24 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Upphovs mannen ska lägga upp lite av sina filmer då är det ju lagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 FTP = Jävligt LAGLIGT program/server, dom flesta webbhotell använder detta för att kunderna ska ladda upp filer till sin hemsida. Warez = Filer som är ovovligt kopierade ( Spel, film, program t.ez ).. FTP program som FlashFXP och CuteFTP är program för att ansluta sig till en ftpserver.. Vissligen så förekommer det warez på ftpserver, men är det ditt bekymmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts