_thule_ Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 (redigerad) ... Redigerad 24 februari, 2004 av _thule_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 GAAH! Klarar inte lvl 7! Vad ska man göra i rummet med teletransportern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 GAAH! Klarar inte lvl 7! Vad ska man göra i rummet med teletransportern? Samma här! Det står att man ska blanda cyan t.ex men när man gör det så failar den och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 när man kommit ut ur första rummet.. va ska man göra då? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Tre frågor! 1, Vad ska man ha batteriet till?! 2, Var hittar man den andra ringen?! Jag har den som låg i skålen! 3, Vad ska man ha kasseten till?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 när man kommit ut ur första rummet.. va ska man göra då? :"> Komma till nästa rum. Tips: Leta efter en disket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Komma till nästa rum. Tips: Leta efter en disket. har hittat en diskettbox.. var finns disketten då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Den finns i boxen sedan tar du nålen från flaggan i rumet med datan! och använder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 (redigerad) vad är koden på den där datorn?? som finns när man precis har mött en Alien.. Redigerad 25 februari, 2004 av _thule_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Samma här! Det står att man ska blanda cyan t.ex men när man gör det så failar den och skit. Har du kommit så långt? Jag får inte ens igång den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Har du kommit så långt? Jag får inte ens igång den... Det finns en diskett i ett skåp i rummet precis innan man går in i datorrummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 På den där färgmixern så visste jag heller inte vad jag skulle göra, men nu vet jag! Man ska först lägga i en diskett, sen blanda färgerna och sen så kan man gå in i teleportern! Är det någon som kommit till level 12? Hur klarar man den? _thule_: För mig funkade DWARF (eller QUEST) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 På den där färgmixern så visste jag heller inte vad jag skulle göra, men nu vet jag! Man ska först lägga i en diskett, sen blanda färgerna och sen så kan man gå in i teleportern! Är det någon som kommit till level 12? Hur klarar man den? _thule_: För mig funkade DWARF (eller QUEST) Hur ska man blanda då? Blir alltid fel står det. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 På den där färgmixern så visste jag heller inte vad jag skulle göra, men nu vet jag! Man ska först lägga i en diskett, sen blanda färgerna och sen så kan man gå in i teleportern! Är det någon som kommit till level 12? Hur klarar man den? _thule_: För mig funkade DWARF (eller QUEST) Tack, men.. vad ska man göra sen då?? är ju bara bilder på dom 2 första rummen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Jävla kewk spel. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Jag har klarat Crimson Room nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 (redigerad) _thule_: Testa och fråga i chatten! Det gjorde jag och kom då vidare. GTA3 freak: Kolla på färgsaken i rummet där man gör brevet! Hoppas det går bra! Redigerad 25 februari, 2004 av GTA_Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 _thule_: Testa och fråga i chatten! Det gjorde jag och kom då vidare. GTA3 freak: Kolla på färgsaken i rummet där man gör brevet! Hoppas det går bra! kommer inte in error connecting to ..... connection timed out: connect Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 hur klarar man tredje rummet? ja har satt upp diskettboxen som råttfälla, sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 _thule_: Testa och fråga i chatten! Det gjorde jag och kom då vidare. GTA3 freak: Kolla på färgsaken i rummet där man gör brevet! Hoppas det går bra! Jag har kollat på färgcirkeln, jag ställer in rätt saker men det blir bara error. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts