Fredrico Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Aaa, jag kom på det där med kassaskåpet men jag kom inte på koden.... menmen nu har jag klarat det också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 wee.. lvl10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 GAAH! Hur gör man när man har lagt den där diskettförvararen vid ett råtthål?! Den där "råttan" skakar ju bara på huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Berätta inte hur man ska göra, det är ju det som är vitsen med spelen att man ska lista ut hur man ska komma vidare! Annars är det ju inte svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 (redigerad) Ge mig en ledtråd om de roterande mattorna i alla fall! EDIT: Fixade det... har en skalle i diskettförvararen nu... "I know it follows lines..." står det... Redigerad 24 februari, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 (redigerad) Är det någon som klarat level 7 på Motas, den är ju jättesvår. EDIT: Jag klarade det nu! Redigerad 24 februari, 2004 av GTA_Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Jag vet inte hur man klarar 4 i MOTAS! Hur gör man?! På det andra som Arvid visade så kommer jag inte ut ur rummet jag har hittat tre nycklar och ringen och lådan men sedan kommer jag inte ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Kolla lite extra vid sängen, närmare bestämt bakom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 sitter fast på arvidgrejen, har hittat alla 3 nycklarna batreriet och 2 ringar, lagt ringarna i hålen i den röda boxen, men vad ska man föra sen? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 sitter fast på arvidgrejen, har hittat alla 3 nycklarna batreriet och 2 ringar, lagt ringarna i hålen i den röda boxen, men vad ska man föra sen? :/ Du ska leta upp en till grej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Är det någon som klarat level 12? Den gröna väggen är ju jättesvår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 KalleR: Du behöver en liten metalsticka som finns bakom sängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Jag letar efter en metallsticka men jag hittar inget. Ska jag titta där jag hittade batteriet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Jag behöver hjälp på det här spelet som Lallaren visade Level 2 jag har hittat en diskettlåda eller vad det e . vad ska jag göra inget öppnar sig vad är koden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Jag behöver hjälp på det här spelet som Lallaren visade Level 2 jag har hittat en diskettlåda eller vad det e . vad ska jag göra inget öppnar sig vad är koden??? Tips: Du behöver något att öppna diskettlådan med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Okej, jag har hittat metallstickan och allt annat, men jag hittar inte den tyngre ringen! Jag vet var den ligger, men den ligger inte där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 (redigerad) Jag har hittat kasettbandet, 3 nycklar, en låda, 1 ring, ett papper, ett tomt cd-fodral, en sak som gjorde att cd spelaren funkade, och batteriet, men vad ska man göra sen? Redigerad 24 februari, 2004 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 ahhgg... kommer inte förbi den sista laserväggen på lvl12... behöver nån hjälp (ända fram till IQ-testet) så fråga mig på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 hur får man ner den där maskinen igen på level 3?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 hur får man ner den där maskinen igen på level 3?? va e din e-mail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts