Lallaren Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 (redigerad) ja de heter något med Mystery of Time and Space. eller nåt men iaf de e väldigt kul testa å kör..och vi kan också hjälpa varandra här lycka till http://www.albartus.com/motas/ Redigerad 23 februari, 2004 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 (redigerad) Hmm, knepigt, sitter fast på Level 4 nu istället... Dom där runda grejerna på knapparna... långt password Redigerad 23 februari, 2004 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Arvid gav mig ett liknande förut över msn och det var riktigt svårt, så jag gav upp orka bränna mer hjärnceller på sånt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 jag klarade nästan hela denna i skolan nångång för länge sen... men den e sjukt svår ibland :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Man kan fråga om hjälp på chatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Om ni gillar det här spelet måste ni testa Takagism (det som Wild Hawk skrev om), Takagism är kortare men dessto svårare. Måste testas! http://www.datacraft.co.jp/takagism/index_e.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Hur fan ska man komm ur rummet? jag la afischen under dörren men inget hände. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 (redigerad) Hur fan ska man komm ur rummet? jag la afischen under dörren men inget hände. öppna skåpet med nyckeln du hittar bakom tavlan, ta skruvmejseln du hittar i skåpet och skruva bort en skruv från tavlan, använd skruven för att peta ut nyckeln... Redigerad 23 februari, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Om ni gillar det här spelet måste ni testa Takagism (det som Wild Hawk skrev om), Takagism är kortare men dessto svårare. Måste testas! http://www.datacraft.co.jp/takagism/index_e.html ahh vad ska man göra när mah hittat nyckeln i cdspelaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 (redigerad) Crimson Room är grymt svårt, har kommit så långt att jag har sett "filmsnutten", men efteråt har jag ingen aning om vad jag ska göra... Edit: kom vidare nu... Edit: ok, nu är det stopp, någon som vet koden till låset? Redigerad 23 februari, 2004 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Har nån lyckats ta sig förbi den gröna väggen på level 12? vigge: sök efter ledtrådar bland dina items... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Arvid: mjo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 öppna skåpet med nyckeln du hittar bakom tavlan, ta skruvmejseln du hittar i skåpet och skruva bort en skruv från tavlan, använd skruven för att peta ut nyckeln... hehhe jag tror faktiskt den är bakom Kudden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 ahh vad ska man göra när mah hittat nyckeln i cdspelaren? Är också där. Vad ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Crimson Room är grymt svårt, har kommit så långt att jag har sett "filmsnutten", men efteråt har jag ingen aning om vad jag ska göra... Edit: kom vidare nu... Edit: ok, nu är det stopp, någon som vet koden till låset? Vad ska man göra efter filmen? är fast :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 (redigerad) Var finns batteriet? EDIT: Hittade det... Redigerad 24 februari, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 öppna skåpet med nyckeln du hittar bakom tavlan, ta skruvmejseln du hittar i skåpet och skruva bort en skruv från tavlan, använd skruven för att peta ut nyckeln... et funkar inte att putta ut nyckeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 YAY! Klarade Crimson Room / Takagism nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 YAY! Klarade Crimson Room / Takagism nu! Bra, berätta nu för mig vad jag gör efter jag har tittat på filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 (redigerad) Under tiden du ser på filmen, rör ingenting! Han på filmen kommer att peka på ett ställe på väggen där det kommer ett "plus/kryss". Håll pekaren där tills filmen är över, sedan klickar du på det stället. Ett kassaskåp kommer upp, slå in koden "1994" och lås upp med den gråa nyckeln. Ta skruvmejseln och skruva bort handtaget på dörren. EDIT: I MOTAS, hur gör man i rummet med snurrande mattor? Har tagit de tre lösa väggdelarna... Och vad "%?#& gör det där huvudet där? Redigerad 24 februari, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts