darkjak Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Yo!!! Hur sätter man dit egna polygoner??? Jag kan bara sätta dit fyrkanter. Hur vrider och lutar man på dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Lycka till. Läs guiden du fick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Får man fråga vilken saab? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Du borde läsa en guide innan du börjar ställa frågor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Får man fråga vilken saab? Exakt...! Kanske blir lite onödigt att göra en SAAB som redan finns... 9-3 till exempel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 En niohundra. Guiden innehöll inte sån info! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 gör en saab 900 cab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Kanske jag gör cabben OM JAG FÅR HJÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 ja ja kan inte hjälpa dig :'( men ja skulle vilja är det olagligt att copiera delar från rockstars bilar och använda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts