Mr_link Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Jag har en fil som jag inte kan ta bort hur ska jag göra har försökt allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Står det att filen används av windows? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 22 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 ja det står det men jag har kollat på ctrl allt delete den avnänds inte där jag vill får bort den hur?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Där står det bara vilka program som är igång, något program använder säkert filen, gå in i failsafe och ta bort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 22 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 du menar felsäkert läge det har jag gjort den går inte bort heller när jag gör de hmm :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 tryck in en win98 startdiskett och gå in i dos och ta bort där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 22 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 jag har xp har ingen disket :S bler nog svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Men det finns redan en topic om det här. Du har kollat i processerna också va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 23 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 hmm hur då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 http://www.bootdisk.com «--- tanka Win98 bootdisk och ta bort med den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 23 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 ja men jag har ju xp mik men du kan du ge mig exakt sida till den saken för det fins jätte många man kan välja mellan ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 sök på google: "windows 98 startdiskett" utan fnuttar och ta den med datapradiset i adressen, ladda hem windows98 startadiskett, filen får inte ligga på en NTFS partition DOS känner inte igen det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Ifall du har Xp har du troligtvis NTFS, så det e itne säkert att d funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Jag har en fil som jag inte kan ta bort hur ska jag göra har försökt allt prova att slaenga filen i papperskorgen du har hemma..sa att den slipper att sa och ruttna i kylskopet. *svenska bokstaverna funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 prova att slaenga filen i papperskorgen du har hemma..sa att den slipper att sa och ruttna i kylskopet. *svenska bokstaverna funkar inte Att slänga en hel fil i papperskorgen verkar väldigt dumt, jag skulle snarare hälla ut själva filen i slasken och lägga paketet i sophinken. Eller oj ursäkta mig, har du kollat den andra topicen om det här eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts