xPisc Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Behöver en host som kan hosta mitt nya forum. Req stöd: PHP 4+ mySQL 4+ Gärna ett eget acc. Tippsa om nå ställe på internet men skulle vara tacksam om jag skulle kunna få plats på någons server.. //xpisc.se (alex@xpisc.se) [xpisc@hotmail.com] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Du lär inte hitta nån host iaf... kanske 1go.dk passar dig (5mb utrymme dock) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Du lär inte hitta nån host iaf... kanske 1go.dk passar dig (5mb utrymme dock) ne tror inte att ja skulle hitta nån går ju inte så bra.. 5mb.. mjo behöver 1mb till mitt forum bara.. men nu kanske krax hostar mig så vi får väll se tack ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Ja tor att det blir svårt att hitta, jag var på jakt efter liknande innan, men hittade nada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts