bf_ves Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 (GTA. Vice City PS2) Jag vill skaffa musik från GTA: vc till min mp3-spelare. Jag vill ladda ner musiken från Kazaa. Men vad heter alla artister, hur får man reda på det? Jag har hört att man kan kolla det i manualen men jag har inte den. Nån som vet några? Och helst från Flash FM, Vrock, Fever och ska see... kanske vawe oxå. Plz vill ha låtarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 När du är här så vill du inte ladda hem dom. Du kan köpa boxar med radiostationerna(IRL då ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 om du går in på Webshopen hittar du under vice city cd-skivor och spel och så... Du kan klicka på t.ex V-rock cd:n och sedan klicka på: se på låtlistan eller liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 om jag inte har fel är det olagligt att prata om sånt här med att ladda hem olagligt . Men att prata om vilka låtar som är med är ju okej ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts