minigun Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Jag vet inte om det finns ett sådans system, men ifall det inte gör det tycker jag att det borde införas: Om en användare är inaktiv under en lång tid borde den raderas. Det finns idag så många användare registrerade på GTAsajten och bara en liten del är aktiva, det känns mycket onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Det är fel tycker jag.. Om man gör ett uppehåll från gtasajten, sen kommer man tallbaka: "wtf... det går ju inte att logga in" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Vissa forum har det men jag vet inte om det är så bra idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Och vad skulle hända med deras inlägg då? Skulle de också tas bort? Nej, jag tycker inte att det där låter som en bra idé. Däremot skulle man kunna ta bort användare som registrerat sig men inte aktiverat sina konton när det gått 2-3 månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Och vad skulle man tjäna på att radera alla inaktiva medlemmar? Den frågan skulle jag gärna vilja ha svar på. Det är ju inte så att dom förstör för oss genom att vara inaktiva... De flesta kommer tillbaka i omgångar (GTA-cykeln), och det är inget fel med det! @Arvid: Om man inte aktiverar sitt konto inom 2 dagar efter registrering så raderas det automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Helt fel att ta bort inaktiva medlemmar, tänk er om man e utomlands på sommaren 1månad?? (har jul och sommar lov i 1månad.. sommarlovet tror jag e lite mer faktiskt.. :S) även 2-4månader gammla account ska man ej ta bort.. aja.. Ta inte bort inaktiva accs!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Jag tror det skulle vara typ ett år då, inte ett par månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Och vad skulle man tjäna på att radera alla inaktiva medlemmar? Den frågan skulle jag gärna vilja ha svar på. Det är ju inte så att dom förstör för oss genom att vara inaktiva... Dom kanske har attraktiva nick som inte kommer till någon nytta. Fast jag tycker också att det är en dum ide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 attraktiva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Jag vet inte om det finns ett sådans system, men ifall det inte gör det tycker jag att det borde införas: Om en användare är inaktiv under en lång tid borde den raderas. Det finns idag så många användare registrerade på GTAsajten och bara en liten del är aktiva, det känns mycket onödigt. Tyvärr så håller jag inte med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Jag tycker bara att det är lite onödigt att det finns många användare som inte används. Till exempel så känner jag 2 personer som finns registrerade på detta forum som jag vet inte kommer att komma tillbaka. Spelar kanske ingen roll, men onödigt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Kul om man typ heter "Fetisen" och inte orkar gå in på forumet på ett tag. Sedan när man ska logga in igen så går det ju inte, och när man kollar runt i forumet har någon annan stulit ens namn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Det stör inte mig direkt men...det går ju inte trögare eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 jagt ycker att man inte ska ha det. för då kan man inte gå på semmester Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts