minigun Skrivet 23 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Skriv inte att det är en celeron, skriv Intel processor 500mhz(bra) Nej, det är inte en celeron! Jag tänkte kanske köpa en celeron sedan, 2,6 gHz. Om den passar på moderkortet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Du säger ju att grafikkortet är värt 500 men det är värt 449:- Jag är lite intresserad av det grafikkortet... Hur mycket? Du får köpa hela datorn för 3200kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Geforce FX5200 -> Geforce 4 MX4** -> Geforce 2 Alltså grafikkortet du är intreserad av är lika bra/dåligt som ett Geforce 2. så sant! De suger som bajs. Har du en 3 ghz och ett geforce fx 5200/gf4 mx så kommer processorn bara skicka en massa info. till grafikkortet men det har inte en chans att hinna rita upp alla pixlar i tid=låg fps i spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 (redigerad) Geforce FX5200 -> Geforce 4 MX4** -> Geforce 2 Alltså grafikkortet du är intreserad av är lika bra/dåligt som ett Geforce 2. Ok, då spelar det ingen roll för jag har redan Geforce 2 MX411 Minigun: Jag her redan en Pentium III 501 Mhz... Redigerad 23 februari, 2004 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 24 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Det är ju inte lika dåligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts