Misterwhoopee Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Här är alla graderna man kan ha i Liberty City`s Criminal Rating.... Pickpokey Bully Thug Hustler Goon Wheelman Hired Muscle Fixer Associate Cleaner Assassin Right-Hand Man Executioner Capo Boss Jag kan ha missat någon i slutet..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag är Boss i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 hmmm... ja e executioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 capo här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag är capo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 O Jag är BOSS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 right hand man är jag när kommer man fram till nästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kristoffer_E Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Hur kollar man vad man är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Hur kollar man vad man är? Kolla i stats i pausmenyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Du har glömt en... Cheater eller nått e det... Man får det om man har skrivit in en massa koder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kristoffer_E Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 jag är hired muscle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag fuskar som en galning men jag är boss ingen Cheater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag fuskar som en galning men jag är boss ingen Cheater Aja baja inte fuska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag fuskar som en galning men jag är boss ingen Cheater man måste nog spara för att det ska ändras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 man måste nog spara för att det ska ändras Ja det tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Aja baja inte fuska! Men jag har klarat av spelet utan fusk!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Jag är BOSS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Men jag har klarat av spelet utan fusk!! Ja jag bara skojade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 jag är Fixer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 ja e right hand.. men hallå Capo de e vell Boss på Italienska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts