vigge Skrivet 12 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 vore fett kul om man hade en GC, och FF:CC, men nu har jag inte det now playing (wa5): Final Fantasy X - The revealed truth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Idag har jag spelat Final Fantasy Chrystal Cronicles, grymt bra! Dock så var vi flera, först var vi två och det var skitkul men det är ännu mer roligare om man är tre(eller fyra). Har inget alls med de andra ff spelen men är ett åste för alla med gc FF filmen var också väldigt bra även om den inte gick ihop med storyn. man måste väl ha gameboy advance för att spela fler ? elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 man måste väl ha gameboy advance för att spela fler ? elr? japp och vi har tre stycken plus de kablar som behövs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 japp och vi har tre stycken plus de kablar som behövs trevligt trevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 finns ffx till pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 finns ffx till pc? Nope, bara till ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Nope, bara till ps2 okej synn min polare ville ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 då får han köpa ett PS2 Övertala honom! Finns ju flera andra bra spel till PS2:an, tex MGS (2 & snart 3), GTA osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 vore fett kul om man hade en GC, och FF:CC, men nu har jag inte det now playing (wa5): Final Fantasy X - The revealed truth Köp GC då Den är inte så dyr... dessutom kan du ju köpa både FF: CC och MGS: TTS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts