Mikolan Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 wwiiieee e på lvl 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 argh, det är typsikt, nu har man glömt vilken variabel det var för lvl 4 :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 så ja, då var det klart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 jag tog bort din test gubbe, och fixade att de som klarar det först blir längre upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 e på 4an, hur ska man klara den? finns ju inga ledtrådar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 nej, men kollar du i koden kan du kanske hitta på något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Help! Im trapped in a 4!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 (redigerad) Är det meningen man ska svara nån stans på level 1 eller ska man typ skriva i en ny adress eller nåt? :"> Redigerad 23 februari, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Man ska skriva in en adress ja. Kolla i källkoden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 (redigerad) Det hade jag ju redan kollat, duh. Fattar ändå inte vad jag ska skriva, får väl fortsätta. *Edit* Nu hände nåt, fy vad jag är duktig. Redigerad 23 februari, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 nej, men kollar du i koden kan du kanske hitta på något... inte på fyran, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 men hjälp! fattar inte hur man löser lvl3 (och ja.. jag ar läst alla ledtrådar) kan nån skicka ett pm där det står hur man gör??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 meningen är ju att ni ska lösa det själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 meningen är ju att ni ska lösa det själv... Men om man inte kan lösa det själv då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Gav upp på 4:an... Kan ändå inget om Php... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 PHP? Du behöver inte kunna ett skit om det för att lösa level5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 PHP? Du behöver inte kunna ett skit om det för att lösa level5 Hur fan löser man 4an?! .... jobbigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 PHP? Du behöver inte kunna ett skit om det för att lösa level5 om man inte vet att fälten från ett formulär skickas vidare till nästa sida, och det vet men om man håller på med php, men inte omm na håller påmed html, som jag inte visste till jag började lära mig php, iofs så vet man nog det om man håller på med asp, men det var bara ett exempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 jag kunde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Yipee klarade lvl 3 e på lvl 4 nu huir klarar man den?! och för er som undrar hur man klarar tre skicka ett PM till mig och så svarar jag kanske! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts