Fredrico Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Nej... hur får jag fram den? är det den som Mikolan visade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 ja. försök att få scriptet att skriva ut en variabel so har emd lösningen att göra inga mer ledtrådar till lvl4, inga ledtrådar allt till lvl5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 ja. försök att få scriptet att skriva ut en variabel so har emd lösningen att göra inga mer ledtrådar till lvl4, inga ledtrådar allt till lvl5 och hur gör man de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 och hur gör man de? wörd, hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Hur klarar man level 2?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 wörd, hur gör man det? lära sig javascript kanske? document.write(VARIABEL); Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 ja, då har man klarat det, sista var ju skitlätt! rätt roligt litet tidsfördriv, nj copy, men sluta ge ledtrådar åt alla... BTW, jag kan inte skriva in mig i rankingen, när jag kollar finns jag inte där, du får nog fixa till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Stop på lvl.4...... Ehh jag orkar inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 ja, då har man klarat det, sista var ju skitlätt! rätt roligt litet tidsfördriv, nj copy, men sluta ge ledtrådar åt alla... BTW, jag kan inte skriva in mig i rankingen, när jag kollar finns jag inte där, du får nog fixa till det konstigt.. det funkar inte för mig heller, men på första registreringen så fungerade det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 konstigt.. det funkar inte för mig heller, men på första registreringen så fungerade det... Nu ska jag jävlas lite med dig! minns du detta? lära sig javascript kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 (redigerad) kom igen..kan någon hjälpa mig med lvl 3 fattar itne hur man får upp index *edit* klara det Redigerad 22 februari, 2004 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Hur klarade du det?! Jag är så dum så jag fattar inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 hur faen klarar man lvl 4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Level 2? Hur klarar man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Level 2? Hur klarar man? Har du kollat källan på level 1, den finns längst ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Men där står det bara hur man klarar Level 1, och jag har testat att ändra adressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Nu ska jag jävlas lite med dig! minns du detta? det konstiga är att jag har samma kod som på gästboken, men gästboken fungerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 (redigerad) Men där står det bara hur man klarar Level 1, och jag har testat att ändra adressen. De finns en kod, scrolla lite ner Redigerad 22 februari, 2004 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 det konstiga är att jag har samma kod som på gästboken, men gästboken fungerar fixa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 nu ska det gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts