Bubbli Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 HUR GÖR MAN Å LVL3???!!! JAG MÅSTE VETA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Nu har jag laggt till en rankingsystem, den som klarar till level 6först kommer på andra platts!! @alla som inte klarar lvl3: tipps: kolla på adressfältet, något annorlunda från level1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Vilken level är det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 level2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Har satt en titel på varje level så ni vet vilken för er som inte har koll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Har satt en titel på varje level så ni vet vilken för er som inte har koll Alldeles för vänligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 (redigerad) Edit: Doh, dubbelpost :"> Aja... Jag är på level 4 nu Redigerad 21 februari, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 level4 är nog svårast om man kan lite om php, om man inte kan det, så är feman svårast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 level4 är nog svårast om man kan lite om php, om man inte kan det, så är feman svårast nått hint till level4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 level4 är nog svårast om man kan lite om php, om man inte kan det, så är feman svårast Vad menar du? Lite hjälp på traven kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 jag menar inte att fyran skulle bli lättare, jag menade att femman varierar på vad man har för kunskaper Mikolan: Har du källkoden till prompten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 jag menar inte att fyran skulle bli lättare, jag menade att femman varierar på vad man har för kunskaper Mikolan: Har du källkoden till prompten? eh, vet inte, är detta källkoden? var whatisthis = "var myxor = prompt('Lösen:','');for (y=1; y<5; y++) {enigma += (string.indexOf(y)+1);}enigma += 5;if (myxor==enigma){enigma = enigma + '.php';location.href=enigma;}else{location.href='kokolvl4.html';}"; eval(whatisthis); Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Det här "spelet" skulle vara mycket roligare om ni inte sa hur man klarade av levels ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Jag klarar inte level 3! Hur gör man? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Jag klarar inte level 3! Hur gör man? :'( @alla som inte klarar lvl3: tipps: kolla på adressfältet, något annorlunda från level1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Jag klarar det ändå inte! Jag har kollat i adressfältet men jag klarar det ändå inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Level 3 är ju omöjlig, jag har testat att ändra adressen på minst 100 olika sätt men inget funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Arvid: Vem säger att du ska ändra, när du kan ta bort? gorde litet för dom som inte vill se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Arvid: Vem säger att du ska ändra, när du kan ta bort? gorde litet för dom som inte vill se Ge mig en ledtråd hur man klarar level 4! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Har du källkoden för prompten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts