darkjak Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Kan nån hjälpa mig igenom det här. Här är blueprints. Kan nån beskära dom åt mig??? Och hur för man in dem i Zmodeler??? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Ska det inte vara med mått och sånt också eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Jag förstår inte varför du ska göra en bil som redan finns men men.. Du beskär dom inågot mått som dom passar i.. (rekomenderar 512x512 och 512x1024) När du vill ha in dom i zmod så klickar du på den lilla gråa fyrkanten i hörnet på en ruta, väljer image eller background sen load image.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Vem har gjort 760??? Den där newbien med sneda dörrar??? Dessutom är 760 den kantigaste jag hittade ritningar (Annars hade det blivit en 80-tals Caprice) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Ska det inte vara med mått och sånt också eller? Jo, det är lättare. /tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 hallå, ni ska ju HJÄLPA mig, inte klaga på mig!!! Jag är ju en Newbie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 hallå, ni ska ju HJÄLPA mig, inte klaga på mig!!! Jag är ju en Newbie!!! Varför ska vi hjälpa dig när du kallar andra för n00b för att dom inte är lika bra som dom i topp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts