Jodan Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 (redigerad) Tjena gott folk Som ni ser i topic så har jag startat upp en hemsida som kommer handla om Nintendo. Äre nån som känner sig besitta kunskaper i PS och har lust att göra en snygg stilren Loggo banner som ska vara 750x120 stor. Gärna blåa färger med inslag av brått eller ljust.. http://nintendosajten.com Redigerad 21 februari, 2004 av Jodan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 varför behåller ni inte den ni har? inget fel på den ju? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 21 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Klart jag ska behålla den men kolla loggan på gtasajten.. du ser va stor den är? De är så den ska vara... och den loggan som är på nintendosajten.com går inte ihop med menyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 jaha, och då förstår jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Förminska ner den lite och gör om den lite bara? Det är väl inte så svårt att få den i rätt storlek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 värst vad alla sidor ska heta "blablasajten" nu för tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 värst vad alla sidor ska heta "blablasajten" nu för tiden wörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 värst vad alla sidor ska heta "blablasajten" nu för tiden ord till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 (redigerad) ICKE!!! GameCubesidan är helt annorlunda när det gäller sånt! Redigerad 24 februari, 2004 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 ICKE!!! GameCubesidan är helt annorlunda när det gäller sånt!!! ser ingen skillnad; noll innehåll ett inaktivt forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 ICKE!!! GameCubesidan är helt annorlunda när det gäller sånt!!! du bör utveckla designen lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 hhrrrmmm... jaja... inte min sajt.. en kompis sajt... men, ni förstår, jag var rolig... jag menar det att ni pratade om att allt hette "blablablaSAJTEN", men här var det sidan... tycker iallafall jag var kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 29 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Jag fattar inte va ni surrar i? Hur många sajter heter sajten då? Och va äre för fel på ordet sajt? för försvenskat ord på site. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 HEY!!! snackar ni skit om min sida?? oja, jag vet att den e kass, är det nån som vill jobba med den,asså hjälpa mig med designen lite, så kan jag ge mitt lösenord om ni vill! forumet är det jag ska satsa på.... men ja behöver members, hur ska ja fixa om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts