Hultenius Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Detta kanske kommer lite sent men jag hade helt glömt bort att meddela det... Forumet kommer att stängas ner 23:30 för lite mindre uppdateringar och tester. Kl 24:00 kommer sedan alla "sorteringsmän" att kunna logga in för att tillsammans sortera alla poster i forumet "Allmänt snack". När det sedan är klart kommer alla att kunna logga in igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Detta kanske kommer lite sent men jag hade helt glömt bort att meddela det... Forumet kommer att stängas ner 23:30 för lite mindre uppdateringar och tester. Kl 24:00 kommer sedan alla "sorteringsmän" att kunna logga in för att tillsammans sortera alla poster i forumet "Allmänt snack". När det sedan är klart kommer alla att kunna logga in igen. Vilka är sorteringsmän??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jag är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 ...Jag oxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jag tror Arvid är det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Hur vet man om man är det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Varför sa inte jag till att jag ville va det....hmm....jag är dum!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Men är jag det eller? Hur fick ni andra reda på att ni är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Men är jag det eller? Hur fick ni andra reda på att ni är det? Man anmälde säj självmant.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Var anmälde ni er??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 PM till hultan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Hur kan jag ha missat det här? Jag läser alltid alla posts, jag vill vara med men var är hultan??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Hur kan jag ha missat det här? Jag läser alltid alla posts, jag vill avra med men var är hultan??? Hultan skriv här att Arvid och jag är dom sista två som får va mä snälla!!!!....Iallafall att vi får va mä.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jag vill va med, bandar Rambo II Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jag vill av med, bandar Rambo II Hultan kom igen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag VAR med. Tog ca 1.45h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag kollade klockan...fick ihopp det till 00.06-02.03.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag kollade klockan...fick ihopp det till 00.06-02.03.... Det blir alltså 1h 58min det var ett par roliga minuter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Hultan kom igen!!! Ojdå, jag läste inte denna post innan jag startade sorteringen. Arvid skickade ett PM precis innan jag stängde så han kom med men dig missade jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Ojdå, jag läste inte denna post innan jag startade sorteringen. Arvid skickade ett PM precis innan jag stängde så han kom med men dig missade jag Det är ju inte hela världen..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts