Conzue Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Det kan väl någon göra??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ez3 Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Jag har gjort en volvo 142 a-traktor (omgjord manana): http://www.geocities.com/endumiuz/projects/142_1.jpg Ser ni inte bilden, högerklicka och tryck visa bild eller tryck här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 epatraktorer är fula som fan tacka vettja.. datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Jag har gjort en volvo 142 a-traktor (omgjord manana): http://www.geocities.com/endumiuz/projects/142_1.jpg Ser ni inte bilden, högerklicka och tryck visa bild eller tryck här! grömm. lägg ut a-traktorn så fort som möjligt när dän är klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Ja en a-traktor skulle vara något det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Det kan väl någon göra??? nu förstår jag inte... du kan ju ta vilken bil du vill och sänka hastigheten på den, och låssas att det är en a-traktor, är det inet en duett du menar att du vill ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 21 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 nu förstår jag inte... du kan ju ta vilken bil du vill och sänka hastigheten på den, och låssas att det är en a-traktor, är det inet en duett du menar att du vill ha? Precis En Duet!!! Eller en PV! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 hur får man in blueprintsen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Men, du har ju redan en tråd om de ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lillebror isaksson Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 vad är det för program du använder? skulle gärna vilja veta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 vad är det för program du använder? skulle gärna vilja veta det. Han använder Z-modeller och varför drog du upp en 5 år gammal tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts