ERKiiiii Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 GTA:STHLM!!!!!!!! där hittar man bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 (redigerad) GTA:STHLM!!!!!!!! där hittar man bra Nej! Ner med Sthlm! Ner med Sthlm! Redigerad 3 november, 2002 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 OK!!! Vi har fattat vitsen nu... Röstar ni på Sverige så menar ni eram hemstad.. OK!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Ummm..... MALMÖ E (ABSOLUT)BÄST!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Ummm..... MALMÖ E (ABSOLUT)BÄST!! Sluta då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Ummm..... MALMÖ E (ABSOLUT)BÄST!! Dom pratar ju ett annat språk i malmö... bara skojja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Dom pratar ju ett annat språk i malmö... bara skojja En blandning mellan danska och svenska(bäst). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 SUNDSVALL!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 sluta opp med det där nu alla röstar ju på sin egen hemstad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 sluta opp med det där nu alla röstar ju på sin egen hemstad Ja de e väl bra...Då vet man att alla som röstat på sin hemstad gillar att bo där...(hoppas det...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 GTA5 ska va i sverige! De skulle va kul att de va i Älvsjö! Skulle man åka till sin egen gata å gå in i sitt hus! *asg* Men jag tror inte R* kommer göra nåt spel i sverige... Inte om GTA iaf, och absolut inte på svenska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Nån moddare kanske gör en bana som utspelas i Sverige ..... nää.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Nån moddare kanske gör en bana som utspelas i Sverige ..... nää.... jag skulle kunna tänka mig att göra en bana till GTA1 med nån svensk stad som förebild, fast det skulle ta lång tid och tid har man inte gott om numera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Jaa... Det är det som är problemet! Men nån får väl kanske göra en bana... En liten del av sthlm kanske... Eller nånstans bara.. En liten del! Sen gör man t,ex... Ghost Town!! Tycker ni också att jag skriver dumma saker vid fel tillfällen? Det tycker ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Jaa... Det är det som är problemet! Men nån får väl kanske göra en bana... En liten del av sthlm kanske... Eller nånstans bara.. En liten del! Sen gör man t,ex... Ghost Town!! Tycker ni också att jag skriver dumma saker vid fel tillfällen? Det tycker ja.. litet men detaljerat, det var så jag tänkte när jag påbörjade arbetet men min GTA1-bana men nu blev den större än vad jag hade tänkt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 GTA:STHLM!!!!!!!! där hittar man bra Det där får mig osökt att tänka på Getaway Sthlm!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Det där får mig osökt att tänka på Getaway Sthlm!!! har du sett 3:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 har du sett 3:an? YA MAN!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Stockholm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 YA MAN!!! bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts