Bubbli Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 (redigerad) Jag tycker vi skall slå rekordet på 61 medlemmar inloggade samtidigt! Så mitt förslag är att vi på *** klockan *** loggar in på forumet och slår rekordet! Nej!!!! //KalleR Redigerad 20 februari, 2004 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Det är ju inge kul om man förbereder att slå rekordet... det ska vara slumpen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 (redigerad) Men det e ju grejen för JAG tycker det e LITE irriterande att det har varit det i snart 1 år! så jag tycker att vi gör det! -Kan vi fixa't!? -Klart vi kan! Redigerad 20 februari, 2004 av Mr. M Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Viktigt eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Att detta alltid kommer upp. Det blir bara tråkigt när det är planerat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 (redigerad) Ville bara passa på att påpeka att jag var en av dom första som försökte planera ett nytt rekord här...*Tänker tillbaka till begynnelsen* Kommer ihåg att rekordet var runt 25-26 st nånting(tror jag)och det ville jag gärna slå...men så kom hultan å förstörde allt... Fast det är ju rätt...inga planerade rekord inte! *Låst* Redigerad 20 februari, 2004 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts