Lebron Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Hej, Hur lägger man in // INSTÄLLNINGAR \\ i VC Som man kan ladda ner på gtamods.com? , Har IMGTOOL 1.3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Vilken inställning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lebron Skrivet 20 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Vilken inställning? Man kan gå i på www.gtamods.com där nere till vänster kan man ladda ner bilar/skins/ mm där har tryckt på inställningar och More Smoke Mod för att det ska komma mer rök så man kan göra en riktig reäger börn. Men frågan är hur lägger man in den i vice city? Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Man kan gå i på www.gtamods.com där nere till vänster kan man ladda ner bilar/skins/ mm där har tryckt på inställningar och More Smoke Mod för att det ska komma mer rök så man kan göra en riktig reäger börn. Men frågan är hur lägger man in den i vice city? Någon som vet? Hmm nu postar jag igen eftersom Hultan tog bort min post? Jag har för mig att du ska lägga in bilden som följer med iparticles.cfg. men det följer väl med en readme? PS: Du sa inte vilken inställning det va i första posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts