the-copy Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Jag är nog den jobbigaste här.. iaf vad jag tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Man kan se det såhär: GTAsajtens forum är det enda svenska forumet jag vet som det är ständig fart på. Dessutom är det så många skitungar här som inte kan stava och måste därför spamma för att göra sig uppmärksam. Skäll på dom jävlarna, inte på Hultenius. Dessutom är man jävligt ivrig om man bara slutar besöka ett forum för att det inte "händer" nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Jag är nog den jobbigaste här.. iaf vad jag tycker ja de kan man verkligen säga! skoja inte så många som tycker om nya medlemar, har inget i mot dom om dom inte spammar då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Jag är nog den jobbigaste här.. iaf vad jag tycker DU har faktiskt börjat skriva mkt shysstare på senare tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Jag kollade tillbaka på tiden, då märke jag att jag var hur tyken som helst.. ber om ursäkt, jag tänkte inte ens på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Jag kollade tillbaka på tiden, då märke jag att jag var hur tyken som helst.. ber om ursäkt, jag tänkte inte ens på det... de är historia nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 jag kommer var kvar på denna sajten jätte länge till i alla fall tråkigt att jag bara inte hitta den sajt när den startades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Jag tycker inte att det försvinner så många kända medlemmar. Jag har inte varit här så länge, sedan augusti 2003. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 jag har varit gäst sen ni var typ 1500 orkade aldrig bli medlem! jag håller också låg profil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 ojj, många som skrivit här jag aldrigt märkt... men iof, jag är ju bara aktiv i Allmänt kategorin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 ojj, många som skrivit här jag aldrigt märkt... men iof, jag är ju bara aktiv i Allmänt kategorin... likadant för mig, har spelat gta3 en hel del men inte de senare (jag vet att det bara är vc kvar då), men jga tycker att communityn är skön och så läser jag rätt mycket i gtaforumen men orkar inte posta så mycket där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts