Scorpion Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Jag vet att det redan fanns en sådan här tråd men jag har fastnat på det där uppdraget. Jag har det på ps2 och jag har en fusk skiva men verken "Freze mission time" eller " restart mission time" funkar har jag gjort något fel eller funkar dom fusken inte på det uppdraget? Behöver annars lite tips om hur man ska klara det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 jag förstår inte vad du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 visst är det uppdraget då man ska köra driveby på massa Nines? isånafall är det bara att glida runt och skjuta! Usch för fusk säger jag bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scorpion Skrivet 4 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 Ska man skjuta ner gubbar med lilla jackor? jag trodde man skulle ta sönder gjäng bilarna :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Nej man ska inte skjuta ner folk med "lilla" (?) jackor. Och innan du frågot något sånt här så lär dig engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AMD_RULEZ Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Nej man ska inte skjuta ner folk med "lilla" (?) jackor. Och innan du frågot något sånt här så lär dig engelska. Inte? Hur ska han göra då? Om det är telefon-uppdraget på Shoreside ska han skjuta de lila nissarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Inte? Hur ska han göra då? Om det är telefon-uppdraget på Shoreside ska han skjuta de lila nissarna... Jo man ska skjuta ner de med lila jackor men inte de med lilla jackor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts