Jump to content

Jävla norrmän

GTA3 freak
 Share

Recommended Posts

Tusen var det väl ändå inte?

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,436430,00.html

Sirius postade länken, det står att svenska soldater sköt ca 5000 hundar, så det var inte bara norrmän som sköt hundar... och jag antar att det inte var ca 3 hundar norska soldater sköt, utan liiiiite fler :o

nu ska jag sammanfatta.... ;)

5000 hundar, som svenska soldater sköt+mer hundar, som norska soldater sköt=några tusen hundar <_<:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 69
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,436430,00.html

Sirius postade länken, det står att svenska soldater sköt ca 5000 hundar, så det var inte bara norrmän som sköt hundar... och jag antar att det inte var ca 3 hundar norska soldater sköt, utan liiiiite fler :o

nu ska jag sammanfatta.... ;)

5000 hundar, som svenska soldater sköt+mer hundar, som norska soldater sköt=några tusen hundar <_<:(

Ja men det jag postade var inte några tusen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker ni ska bry er mer om tex folk som dör i krig och sväl istället för ett par hundar..

Visst var det jääävligt onödigt att plåga hundarna så som dom dumma norrbaggarna gjorde..

Men som min svenska lärare var med om..

Han var nere i bosnien och patrulerade.. Då kom det en hund dit och runt stan så var det minor över allt..

Jag tror nog att det finns minor där norrmännen är med.. men men..

Iaf, min svenska lärare fick iaf skjuta hunden så att den inte skulle trampa på någon mina för då skulle alla minor detoneras..

Han skjöt hunden i sidan men den dog inte så han modde skitdåligt och mår dåligt än idag för att hunden inte dog.. <_<

Men som sagt.. skjuta så som norrmännen gjorde var jävligt onödigt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker ni ska bry er mer om tex folk som dör i krig och sväl istället för ett par hundar..

Visst var det jääävligt onödigt att plåga hundarna så som dom dumma norrbaggarna gjorde..

Men som min svenska lärare var med om..

Han var nere i bosnien och patrulerade.. Då kom det en hund dit och runt stan så var det minor över allt..

Jag tror nog att det finns minor där norrmännen är med.. men men..

Iaf, min svenska lärare fick iaf skjuta hunden så att den inte skulle trampa på någon mina för då skulle alla minor detoneras..

Han skjöt hunden i sidan men den dog inte så han modde skitdåligt och mår dåligt än idag för att hunden inte dog.. <_<

Men som sagt.. skjuta så som norrmännen gjorde var jävligt onödigt..

LOL! ;) @ norrbaggarna

Stackars läraren som fortfarande mår dåligt :(:o och stackars hunden :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som kanske tidigare sagt.. Ni är ju helt mongo som snackor och nackskott och brutala avrättningar på människor. Många fler skulle bli ledsna om en människa dog eftersom människan har släkt och vänner. Dom här ensamdrivande hundarna skulle ingen sakna. Djurplågeri är fel men människoplågeri är värre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor