Fredrico Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Tusen var det väl ändå inte? http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,436430,00.html Sirius postade länken, det står att svenska soldater sköt ca 5000 hundar, så det var inte bara norrmän som sköt hundar... och jag antar att det inte var ca 3 hundar norska soldater sköt, utan liiiiite fler nu ska jag sammanfatta.... 5000 hundar, som svenska soldater sköt+mer hundar, som norska soldater sköt=några tusen hundar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,436430,00.html Sirius postade länken, det står att svenska soldater sköt ca 5000 hundar, så det var inte bara norrmän som sköt hundar... och jag antar att det inte var ca 3 hundar norska soldater sköt, utan liiiiite fler nu ska jag sammanfatta.... 5000 hundar, som svenska soldater sköt+mer hundar, som norska soldater sköt=några tusen hundar Ja men det jag postade var inte några tusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Vem bestämmer det? Det går väl inte att bestäma så där direkt, liv som liv. Men från människans synvinkel så tror jag nog att ett människoliv skattas högre än en hunds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Tycker ni ska bry er mer om tex folk som dör i krig och sväl istället för ett par hundar.. Visst var det jääävligt onödigt att plåga hundarna så som dom dumma norrbaggarna gjorde.. Men som min svenska lärare var med om.. Han var nere i bosnien och patrulerade.. Då kom det en hund dit och runt stan så var det minor över allt.. Jag tror nog att det finns minor där norrmännen är med.. men men.. Iaf, min svenska lärare fick iaf skjuta hunden så att den inte skulle trampa på någon mina för då skulle alla minor detoneras.. Han skjöt hunden i sidan men den dog inte så han modde skitdåligt och mår dåligt än idag för att hunden inte dog.. Men som sagt.. skjuta så som norrmännen gjorde var jävligt onödigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Det går väl inte att bestäma så där direkt, liv som liv. Men från människans synvinkel så tror jag nog att ett människoliv skattas högre än en hunds. Ja det är ju för att männsikan är ett egoistiskt djur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Tycker ni ska bry er mer om tex folk som dör i krig och sväl istället för ett par hundar.. Visst var det jääävligt onödigt att plåga hundarna så som dom dumma norrbaggarna gjorde.. Men som min svenska lärare var med om.. Han var nere i bosnien och patrulerade.. Då kom det en hund dit och runt stan så var det minor över allt.. Jag tror nog att det finns minor där norrmännen är med.. men men.. Iaf, min svenska lärare fick iaf skjuta hunden så att den inte skulle trampa på någon mina för då skulle alla minor detoneras.. Han skjöt hunden i sidan men den dog inte så han modde skitdåligt och mår dåligt än idag för att hunden inte dog.. Men som sagt.. skjuta så som norrmännen gjorde var jävligt onödigt.. LOL! @ norrbaggarna Stackars läraren som fortfarande mår dåligt och stackars hunden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Ja det är ju för att männsikan är ett egoistiskt djur. Jepp det stämmer, även du och jag är egoister! Men som det tidigare sagts, varför fanken ägna så mycket uppmärksamhet för hundra när dubbelt så mera människor mår dåligt varje dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Jepp det stämmer, även du och jag är egoister! Men som det tidigare sagts, varför fanken ägna så mycket uppmärksamhet för hundra när dubbelt så mera människor mår dåligt varje dag! För att jag kände för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Som kanske tidigare sagt.. Ni är ju helt mongo som snackor och nackskott och brutala avrättningar på människor. Många fler skulle bli ledsna om en människa dog eftersom människan har släkt och vänner. Dom här ensamdrivande hundarna skulle ingen sakna. Djurplågeri är fel men människoplågeri är värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 hrmm..har inte skrivit i denna innan men dom verkar nog lite störda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts