Bubbli Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Jag såg lite av filmen dom skjöt en hund sedan gick dom fran ställde sej än sån här bit ifrån den "hund<------------------------------->Människa" Och pepprade den! Den är faktisgt olagligt och ÄCKLIGT! OCH MAN BORDE TA mig F*N STÄMMA DOM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Hämska människor som dödar stackars djur på det sättet! Tänk att bara gå fram till en snäll, glad, lekfull hund och bara skjuta den! :'( jävla idioter!!! @ Xemtoth, om vi spränger hela Norge dödar vi bara några tusen fler hundar än vad dom jävla idioterna gjorde nån miljon människor också för den delen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Jävla idioter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 spräng hela jävla norge Bra... Tror ni vi får stöd av Kosovo och USA?? Pakistan och Indien kan bidra med kärnvapen.... (dock i lindriga mängder för att vi bor ju ganska nära.. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 dom borde skjutas i gryningen bitch ass mothafuckas!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Och framför skräckslagna, gråtande barn dessutom, som säkerligen blir ärrade för livet. Men det värsta är att de verkar njuta av att tortera en lidande, sprattlande hund genom att skjuta upprepade gånger på den... Och såklart att den används som "underhållningsvideo"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Jag tänkte på min hund när jag såg den där hunden som viftade på svansen och ställde sig i lekposition. Så skjuter han den bara. Ja fy fan, jag med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 det är lika olagligt att skjuta en människa ju det är lika sjukt att skjuta hundar och människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 (redigerad) FY ***!! Jäv*a idiotiska snubbar, Norge har så J**la idiotiska filmer. Norge har en serie som påminner lite om Robinsson här i Sverige men istället för att klättra i hinderbanor och typ såna saker så äter dom typ största vidrigaste larverna dom kan hitta. T.ex. en utmaning jag såg på en tv en gång när jag var i Norge och det programmet visades: (Det var inte speciellt längesen typ nåt halvår kanske...) 2 stycken sitter vid ett bord och väntar på utmaningen och det tar inte lång tid innan programledaren kommer med två trädskålar och ett par pinnar, i skålen ligger en LEVANDE asstor mask. ungefär så här stor IRL: längd: <--------------------------------------> Bredd: <--------------> Höjd: <---------> Masken har asljus färg ungefär som hudfärg som legat i vatten i typ 3 dar eller mer. Framdelen av masken var svart, den såg hur ävklig ut som helst!!! Sen skulle de äta den, och båda började plocka upp masken och tryckte in den i munnen.... ÅH FFS va äckligt det såg ut!!! Det här med hundarna är ju ännu värre! Hur kan man skjuta stackars djur! Inget djur ska bli skjutet, såvida det inte lider och blir skjutet av en polis eller nåt för att den inte ska lida... *EDIT* Var även en annan utmaning i det där programmet där det var nån dampcpsak dom skulle äta, såg ut som en tusenfoting fast mkt mkt mkt större. Redigerad 20 februari, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 (redigerad) jag tycker man ska ta dom som sköt hundarna och släppa från ett flygplan utan fallskärm! OCh rätt ner på asfalt. Som där nere står lastbilar som väntar på att köra över doM! Redigerad 20 februari, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gnage1 Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Fy fan va elakt. vi borde döda alla som gjorde de där ! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 det är lika olagligt att skjuta en människa ju det är lika sjukt att skjuta hundar och människor. Jamen människor brukar inte stå bundna och vara lekfulla när man ska skjuta dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 nackskott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 det är lika olagligt att skjuta en människa ju det är lika sjukt att skjuta hundar och människor. En männsika förstår situationen och har större chans till att försvara sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Det där e riktigt sjukt ja.. =/ Man måste dock tänka på att soldater som har varit ute i krig ofta blir skadade, man får ingen känsla för rätt och fel. De har kanske varit på plats i något år, och dagligen sett dödsskjutningar och lever hela tiden under skräck. Enda chansen att överleva är att vara på sin vakt och döda människor som är farliga mot en själv. Om man inte blir sjuk av det så är man redan sjuk. Detta kanske var deras sätt att öva upp deras resistens för att kunna skjuta människor. Komma över en spärr där de inte längre känner att de begår omoraliska handlingar. Det finns inget som kan försvara det dom gör.. det är sjukt, inget tvivel om det. Men sånt e krig.. moraliska tankar sopas undan i ett hörn i hjärnan och spärras bort från verklighetsuppfattningen.. enda sättet att överleva där ute. @AE_Dave Maskarna dom åt i det där robinson-programmet var inte vilka maskar (larver egentligen) som helst. Man kan föda upp såna för ändamålet att äta dom. Dom är inte giftiga och de har inte ätit något olämpligt, de är uppfödda ungefär som vi föder upp kycklingar. De har inte legat i vatten, deras skickt är så vitt och genomskinligt på grund av deras uppfödningsmetoder. Det är inget farligt med att äta dom, det enda man måste komma över är att de lever när man biter i dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 ElGato, du är riktigt smart. Bara så du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 amen to that, ElGato Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 (redigerad) Jag tycker inte alls att det är så sjukt. Kanske dumt, men knappast sjukt. Om de sköt människor vore det en helt annan sak, men det är ju bara hundar. Jag tycker att alla som har åsikter som: "De som gör sådant borde själva skjutas", borde svälja de åsikterna och ägna en tanke åt människor som blir skutna runt om på vår jord. Kanske inte skutna utan ihjälslagna, förgiftade eller mördade på annat sätt istället. Det är vad jag kallar sjukt. Men, jag skulle inte skjuta hundar för skojs skull (inte för att jag kan inse det roliga med det, men....) , men jag skulle (observera att det inte ligger i mitt intresse) kunna göra det och nästa dag skulle jag nog inte tänka på det så mycket, för det är inte så allvarligt. Men om det är någon människas hund då gör jag ju åverkan på en annan människas egendom och då blir det allvarligare. Det jag menar är inte att jag hatar djur och vill döda dem - tvärtom så gillar jag faktiskt djur. Det jag menar är att det är sjukt att bry sej om några hundar som blir dödade när människor blir dödade varje dag och man ägnar inte en tanke åt dem. Man måste förstå att en människa är mer värd än ett djur. För att rädda en enda människa skulle jag utan tvekan utrota vargstammen. (Det låter kanske lite osannolikt och det skulle nog inte vara möjligt för mig att göra, men det var ett exempel så att ni förstår.) Djurplågeri tycker jag däremot är sjukt. Om man skjuter en hund så dör den ju omedlerbart en snabb död och det blir inget lidande för hunden. Men om man hänger upp den och flår den levande eller tänder på den i svansen - då är man ju rubbad. När jag ser sånt så blir jag arg, och det tror jag alla blir om man inte är rubbad förstås. Jag sätter en ganska rejäl gräns mellan djurplågeri och att avrätta ett djur med en välriktad kula. Och bara så att det inte blir några missförstånd: Jag gillar inte att döda djur och jag försvarar inte de norska soldaterna. Det var jätte-dumt av dem, men detta gör dem inte till sjuka. Hoppas inte att det blir några sura miner på forumet nu. *Edit Mitt största inlägg någonsin? Men jag behövde varenda bokstav för att kunna föra fram min åsikt på bästa sätt. Redigerad 21 februari, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Det är sjukt men varför hackar ni på norrmännen, tror ni att alla norrmänn är sådana? För att bara kolla på topicen och dess posts så står det mycket om att norge är skit men det är det ju itne, utan det är soldaterna. Sen så fattar jag inte minigun hur du skulle kunna utrota en hel vargstam bara för en människa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts