GTA3 freak Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Hittade det här på aftonbladet. Det är norska soldater som skjuter försvarslösa hundar i kosovo. Artikel Film Jag blir så förbannad på sånt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Mupp-hjärnor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 MM, jag vet! De är helt sjuka i huvudet! Hade jag en Automatkarbin skulle jag fan skjuta dem i skallen! Asså hur fan kan man skjuta hundar, då har man fan inte mycket uppe i skallen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Jahooo ett steg närmare ett bättre liv för katterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Men för fan skärp dig Jag blir fane mig tårögd av detta :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 FYFAN FÖR DESSA JÄVLA SPRUTLUDER SOM SKJUTER ELLER SKADAR DJUR!!! FYFAN!! JÄVLA SVIN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Hittade det här på aftonbladet. Det är norska soldater som skjuter försvarslösa hundar i kosovo. Artikel Film Jag blir så förbannad på sånt här. asså vafan,skjuta en hund med pistol o alla ben så stackarn lider,sen skjuta i skallen,idiotiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Fan det är helt fel men varför en sådan uppståndelse, varje dag så händer det minst en sån sak men ingen bryr sig. Stackars hundar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Inget djur i världens ska få lida, kanske insekter och endel fåglar, men inget annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Fan det är helt fel men varför en sådan uppståndelse, varje dag så händer det minst en sån sak men ingen bryr sig. Stackars hundar.... Jo jag håller med dig lite där men jag tycker att det är bra att uppmärksamma vissa fall som blir "kända". Det kan få fler människor att bry sig om djur istället för att skada dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Hade jag en Automatkarbin skulle jag fan skjuta dem i skallen! Asså hur fan kan man skjuta hundar, då har man fan inte mycket uppe i skallen! man har nog inte mycket i skallen om man skjuter ihjäl människor heller!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Hugg fingrarna av dom jävlarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Hugg fingrarna av dom jävlarna eller kanske lite ädlare delar??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Fan vad arg jag blir. Jag gråter fan IRL av detta... har själv hund så det är int så roligt att se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Fan vad arg jag blir. Jag gråter fan IRL av detta... har själv hund så det är int så roligt att se! Jag tänkte på min hund när jag såg den där hunden som viftade på svansen och ställde sig i lekposition. Så skjuter han den bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Vilka jävla svin! Hur fan kan de skjuta försvarslösa hundar?!?! Det är sånna typer som borde skjutas! Inte stackars försvarslösa hundar! Stackars hundar :'( Jag gillar hundar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Jag känner inte till vad som har hänt innan, men är hundarna snälla och helt friska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 De hade beordrats att skjuta av några herrelösa hundar men de plågade alla hundar de hittade till döds. Dessutom ägda hundar med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 spräng hela jävla norge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Nu jävlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts