adde_as Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Kan man igentligen fuska på the getaway??? Jag har försökt i evigheter men lyckas inte...... När ska man fuska och vet nån ett fungerande fusk till PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 (redigerad) 1.Nej 2.Ok 3.Aldrig 4.Inte jag iaf.. Redigerad 6 mars, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 1.Nej 2.Ok 3.Aldrig 4.Inte jag iaf.. Det där säger ju mkt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Det där säger ju mkt..... Det besvarade ju 3 punkter, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 8 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Det där säger ju mkt..... jag förstår ialla fall Synd för jag skulle gärna velat haft 2x liv......det e så j***a svårt med så lite liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 det finns ett bra fusk för liv...luta dig mot väggen när du är skadad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 det finns ett bra fusk för liv...luta dig mot väggen när du är skadad... Det är inget fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 13 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 det finns ett bra fusk för liv...luta dig mot väggen när du är skadad... det vet jag redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Dubbel Hälsa Tryck: Upp(2)Vänster(2)Höger(2)Cirkel(2)Ner. Oändligt med skott till alla vapen utan att ladda fast man får plocka upp vapen själv: upp, ner, vänster, höger, trekant, upp, ner, vänster, höger, fyrkant Man måste slå in koderna i introt (första filmen när man startar) och du ska höra ett ljud ifall koden funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 4 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 (redigerad) ska testa föresten vilken film menar du? den som man ser innan själva menyn eller den som visas innan uoppdragen Redigerad 4 april, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 När du startar The Getaway så kommer det en film då ska du trycka in fusket, när du har gjort rätt så kommer du att höra nått skrik. Fast du måste starta New Game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Jag behöver inte starta ett nytt spel för att koderna ska funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Jag behöver inte starta ett nytt spel för att koderna ska funka För mig är de så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts