Ceone Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Hur använäder man radion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Om det går i Xbox versionen borde du göra det med headsettet som följer med xbox live.... det ska finnas nån knapp på sladden eller nåt sånt har jag för mig sen är det bara att snacka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Menar du snacka eller Kommandon? Snacka som sagt, knappen vid volym reglaget. Kommandon, under den vänstra styr spaken liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 jag menar typ säga : Go go go! eller : follow me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 tror att du ska trycka in den vänstra styr spaken så att det säger "klick" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 funkar inte jag har gjort det en gång men jag vet inte hur jag gjorde och så fick jag inte fram nån ruta eller nåt. jag sa bara follow me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Cs suger!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 kommer det inte med nån manual till spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Cs suger!!! VAD DÅ CS SUGER!?!? JA TILL DATA KANSKE!!! MEN INTE TILL XBOX! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 (redigerad) Cs suger!!! Han vill ha hjälp, inte taskiga kommentarer om sitt favoritspel Redigerad 22 februari, 2004 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Puslakan vad spelar du då?? Pippi på nya äventyr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Hur fan kan du blir så j*vla arg för att han tycker en sak, och du tycker en annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Hur fan kan du blir så j*vla arg för att han tycker en sak, och du tycker en annan? hehe blev inte arg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 (redigerad) hehe blev inte arg Nääädåååå! VAD DÅ CS SUGER!?!? JA TILL DATA KANSKE!!! MEN INTE TILL XBOX! Tror du man får en glad bild av dig när du håller på och skriker så åt folk bara för att dom säger vad dom tycker... dessutom är cs till PC och Xbox samma sak tycker jag bara lite nyare grafik i xboxen. Redigerad 23 februari, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Hur fan kan du blir så j*vla arg för att han tycker en sak, och du tycker en annan? Om du ville ha hjälp till NS och det kom en idiot som skrev "Natural Selection SUGER!" så skulle du också bli arg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Om du ville ha hjälp till NS och det kom en idiot som skrev "Natural Selection SUGER!" så skulle du också bli arg Jag skulle inte bli så sur om nån kom och sa att mitt favvospel sög när jag försökte få hjälp, kanske upprörd men inte totalt sur och skrika åt honom och så.... ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Jag skulle inte bli så sur om nån kom och sa att mitt favvospel sög när jag försökte få hjälp, kanske upprörd men inte totalt sur och skrika åt honom och så.... ( ) har du fått nån mp3:a och hört han skrika? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Wörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 (redigerad) har du fått nån mp3:a och hört han skrika? Nej jag har inte hört en inspelning av honom skrika men...: Bläddra länger upp så får du se det här skrivet av figther: "VAD DÅ CS SUGER!?!? JA TILL DATA KANSKE!!! MEN INTE TILL XBOX!" Stora bokstäver och massa ! och ? tecken, det brukar uppfattas som "skrika" faktiskt. ( ) Redigerad 24 februari, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 (redigerad) Nej jag har inte hört en inspelning av honom skrika men...: Bläddra länger upp så får du se det här skrivet av figther: "VAD DÅ CS SUGER!?!? JA TILL DATA KANSKE!!! MEN INTE TILL XBOX!" Stora bokstäver och massa ! och ? tecken, det brukar uppfattas som "skrika" faktiskt. ( ) utropstecken annars Utrop inte = skrika Redigerad 25 februari, 2004 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts