Foo Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Nu har jag fastnat på FFVII och jag har hämtat all "huge materia" och lämnat den hos den flygande "RED XIII"s morfar och fått "Bhamut ZERO" Han följer med i luftskeppet och säger: "I wonder where you're taking me" och de andra pratar om att Aeris är död. Här kan jag inte komma längre för jag har ingen aning om vart jag ska så någon kanske kan hjälpa mig lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Dom pratar om att Aeris är död ju... Åk tillbaka till stället där hon dog (glömt vad det heter) och sniffa runt lite där. Jag har iof. alldeles för dåligt minne för att kunna ge en bra beskrivning på vad man ska göra... Kolla på FFuniverse och se om du hittar något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts