Sirius Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Du borde slå ihop dig med en person som skriver texterna och så ritar du. bra jobbat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 HAHAA Den var bra (Jag har lite sjul humor, skrattar typ åt allt) Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Iddiam Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Förstår inte varför alla är så j*vla trögfattade...Jag har för fan INTE härmat rocky!!!! Jag bara tecknar med MIN stil, är det förbjudet?!! Isåfall är alla som tecknar manga härmapor, för det är också en stil! ...Visst, jag tecknar i samma stil som Rocky och Elvis mfl. MEM DET ÄR JU EN EGEN STIL! fattar ni?! I mina ögon är "härmapor" såna som kopierar serier rakt av, inte såna som har samma stilar! Och min serie är ingen j*vla Rocky rip-off, det är en serie jag själv utvecklat!!! Det var ett misstag att lägga in serien här, ni kan stänga denna topic nu. manga e typ tusentalsmiljoner olika stiler. e skit bra på manga förrästen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts