Topp3 Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 varför copy :'( :'( jag vill se mer :'( Copy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 det är ju inte jag som har gort dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 åååå...den serien va bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Cool serie,skulle va "roligare" om den var färgad bra ritat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Cool serie,skulle va "roligare" om den var färgad bra ritat! mjo, men det är inte alls nödvändigt! Tips: jag antar att du ritar den för hand? testa att importera bilden till PhotoShop om du har, så kan du förminska den och om du vill, lägga till färg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 mjo, men det är inte alls nödvändigt! Tips: jag antar att du ritar den för hand? testa att importera bilden till PhotoShop om du har, så kan du förminska den och om du vill, lägga till färg... ja,den är "gladare" då om den e färgad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 23 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Jag vet, jag skulle gladerligen färglägga den, men har ej det där Photoshop. Måste skaffa det snarast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Det går ju att göra i paint med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Jag vet, jag skulle gladerligen färglägga den, men har ej det där Photoshop. Måste skaffa det snarast! Men varför inte färglägga den för hand innan du scannar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 24 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Här kommer en ny Seriestripp till er som uppskattade serien! Tack till alla som berömde den (även dom som kritiserade den, det är också till hjälp) och hoppas ni gillar den här också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Det var inget roligt skämt, fast det var väldigt snyggt ritad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Jag tycker att serierna såg bra ut. Heter du Robin Larsson? Det står väl det där nere på serien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Jag är ledsen men jag måste faktiskt återigen säga att skämtet inte var något vidare...Men snyggt tecknat(Och nej det behövs verkligen ingen färg!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gnage1 Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 (redigerad) Håller me Redigerad 24 februari, 2004 av Gnage1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 japp,lite halvdegiga skämt,men snyggt tecknat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 HAHAA Den var bra (Jag har lite sjul humor, skrattar typ åt allt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Båda serierna e bra ritade Men skämten får du nog jobba på!!! Kämpa på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 varför copy :'( :'( jag vill se mer :'( Ojsan råka säga copy istället för Mr. vercetti :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Tycker inte den var så snyggt tecknad faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Skitnyggt tecknat! fortsätt så det är skitbra däremot har jag inte samma humor som du så jag tycker inte skämtet var något vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts