the-copy Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 N64 hackar på bond... vad det nu hette, det första iaf! (mitt första inlägg i/från thailand ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Åh, vad jag stör mig på folk som hakar upp sej på konsollers prestanda. Är det inte spelen som är det viktiga? PS2 är bäst just för spelen och X-box för prestandan Gaycube får inga bra spel, så är det bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Jag har både en PS2 och en GC. Dom flesta som tycker att GC suger är såna som inte spelat det särskilt mycket. Och det släpps väl visst bra spel till GC. Och dom som säger GC suger är dom flesta FPS:are som bara sitter och lirar CS hela dagarna. Jag är lite av en allätare som spelar dom spel jag tycker är roliga. Visst, det finns dom som hatar PS2, GC och X-BOX, men det är såna som aldrig spelat dom konsollerna. Ni ska vara glada att dom 3 konsollerna finns, om dom inte gjorde det skulle inte tex Halo finnas, GTA VC skulle inte finnas och plattformspelen och äventyrsspelen finnas till GC. Tack för mig! //Sauer\\ ------------ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 VC skulle ju komma direkt till PC då om inte Ps2 fanns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 VC skulle ju komma direkt till PC då om inte Ps2 fanns Jao, men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Men vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts